ROMPER UN COXE A TROZOS....
5 participantes
Página 3 de 7.
Página 3 de 7. • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS....
mecajondios... moito traballas. Ou pouco fas no choio ou moito fas na casa.....
JOJOJOJO, despois dos breves problemas co granate na I.T.V. vou empezar a poñer algo decente o negro, q logo a ten q pasar, e despois acumulaseme o xoio, de principio xe lle metín silencioso (acabouseme a época macarrilla.... :( ) vamos q qedou sin a sua esencia, pero a hora de facer viaxes agradecese na cabeza.
Tamen lle puxen o tapizado do techo, asientos traseiros con cintos, e algunha cousiña mais no interior, vamos q xa parece un coche.... faltan fotos, pq me fai falta unha micro SD (NOELLLLLLLLLLLL) E mentres pos na, pq o talefono pide papas.
Pos eso, proximamente fotos do estado actual do perolo sempre e cando non atope unha plantación de verduras resistentes ó impacto lateral, :roll: , eu non fun o do cruze da escuela, foi o coche q tiña fame.
Cierto, entrou un donante na de Meilán, jejeje, peciñas frescas....umhmmmmmmmmmmmmmm
Tamen lle puxen o tapizado do techo, asientos traseiros con cintos, e algunha cousiña mais no interior, vamos q xa parece un coche.... faltan fotos, pq me fai falta unha micro SD (NOELLLLLLLLLLLL) E mentres pos na, pq o talefono pide papas.
Pos eso, proximamente fotos do estado actual do perolo sempre e cando non atope unha plantación de verduras resistentes ó impacto lateral, :roll: , eu non fun o do cruze da escuela, foi o coche q tiña fame.
Cierto, entrou un donante na de Meilán, jejeje, peciñas frescas....umhmmmmmmmmmmmmmm
faite home e compra unha camara de fotos como dios manda ohh....
Ti tiñas que estar nas carreteras, parece que che justa ir ancheando os camiños....
Ti tiñas que estar nas carreteras, parece que che justa ir ancheando os camiños....
Non justa, non. Q desta librei sen estropicios, pero poucas veces pasa, jejeje.
As camaras tan carisimas, e o mobil foi pola cara bonita q teño, q todo o ai q decir.
As camaras tan carisimas, e o mobil foi pola cara bonita q teño, q todo o ai q decir.
piroliña, se che acorda, se mañan vas ir os desguaces, pregunta polo precio dus faldons laterales para un golf 3, que se me esta caendo a trozos o coche... como o tema este.
Jass, por ahora non me toca ir de desguaces, ainda teño moito q acoplar na casa, pero un golf no desguace??? son xungos de atopar.
Un bricotuning
Pos a ello, no intento de mellora do interior xegamos a un sitio mu complicado, tunear o cuadro.
O primeiro é desmontalo, toro toro y toro.... hasta qedar cas esferas na man.....
O primeiro é desmontalo, toro toro y toro.... hasta qedar cas esferas na man.....
Tunear o cuadro
O siguiente é conseguir as esferas en blanco (ou do color q guste) no granate encargarao en riter (en vinilo) pero a este fagollo eu todo.... así q cun programa especializado na materia (Paint) pos mans o rato, e......... así qedaron despois do primer recorte, o problema é q era en papel, e non qedaba moi ben, así q cun pouco de forro autoadesivo (o dos libros de toda a vida) qedaría moito meior, e o forralo por ambas caras en caso de humedad non teriamos problema.
Ahora toca dar cinta de doble cara (finita) e con moita paciencia axustar todo ben, e cortar os huecos.......
Non vai mal de todo, jejeje, así da gusto. :twisted:
Ahora toca dar cinta de doble cara (finita) e con moita paciencia axustar todo ben, e cortar os huecos.......
Non vai mal de todo, jejeje, así da gusto. :twisted:
Bua tio, cinta de doble cara finita
3 ferramentas son basicas para realizas calquer proxecto con exito:
Martillo (Ahi esta o dito: Si non entra non o forces, colle un martillo mais grande)
Cinta aislante
E loctite
Cos 2 ultimos podense facer maravillas e cos 3 en conxunto, casi calque cousa
3 ferramentas son basicas para realizas calquer proxecto con exito:
Martillo (Ahi esta o dito: Si non entra non o forces, colle un martillo mais grande)
Cinta aislante
E loctite
Cos 2 ultimos podense facer maravillas e cos 3 en conxunto, casi calque cousa
O martillo neste brico non fixo falta, pero..............
...........Pa sacar o cable do contakilometros...... ufffff, contei de usar a motoserra, poñiase parvo....
Bueno prosigo, q se me vai o fio.
Despois de ter terminadas as esferas "principais" tocaballe as "secundarias" (nivel de gasolina e temperatura) pero pa estes non usei o programa específico, pq era moito xoio, eso foi unha manufactura en toda regla. A MAN, q ten mais valor.
Igual q cas outras esferas, cortar e forrar, e como non???? qedan perita :twisted:
Bueno prosigo, q se me vai o fio.
Despois de ter terminadas as esferas "principais" tocaballe as "secundarias" (nivel de gasolina e temperatura) pero pa estes non usei o programa específico, pq era moito xoio, eso foi unha manufactura en toda regla. A MAN, q ten mais valor.
Igual q cas outras esferas, cortar e forrar, e como non???? qedan perita :twisted:
A montar q toca
Unha vez fabricamos todas as esferas o meu gusto (claro está) chegaba a hora de montar todo..... e como xa se sabe, sempre sobran tornillos..... e unha regla universal.
Como se ve na foto, as agullas cambiaron de color (pa rojo) pq si non agullas blancas e fondo blanco????? pa saber a q velocida se vai...... e tamen aparece no fondo a caixa q aguanta de todo pintado de gris.... xa con todo desmontado....... pos aproveitamos.
E este é o resultado final....
Creo q non se ve moi ben, pq o gris do marco refleja moito co flash, pero meior q antes, jejeje, polo menos é único.
Como se ve na foto, as agullas cambiaron de color (pa rojo) pq si non agullas blancas e fondo blanco????? pa saber a q velocida se vai...... e tamen aparece no fondo a caixa q aguanta de todo pintado de gris.... xa con todo desmontado....... pos aproveitamos.
E este é o resultado final....
Creo q non se ve moi ben, pq o gris do marco refleja moito co flash, pero meior q antes, jejeje, polo menos é único.
A pintar o interior
Xa q desmontara o cuadro aproveitei pa desmontar mais anacos do interior e empezar a pintalo por dentro, de toas toas iba ter q facelo mais tarde ou mais pronto, asi q..... mans a pistola.
Aqi estan todas as peciñas lixadas e limpiñas pa recibir o aparexo.
Xa aparexadas e secando pa ser pintadas.
E aqí pintadas en plata e barnizadas.
As fotos das peciñas colocadas no coxe pos cando as coloque, jejej, pq ahora tan secando, así q paciencia..............
Aqi estan todas as peciñas lixadas e limpiñas pa recibir o aparexo.
Xa aparexadas e secando pa ser pintadas.
E aqí pintadas en plata e barnizadas.
As fotos das peciñas colocadas no coxe pos cando as coloque, jejej, pq ahora tan secando, así q paciencia..............
Pa este sabado xegoulle, q tamen lle cambiei un rodamiento (mais meu pepote), así q o ferro este negro q non se qeixe q non lle fago caso a outra cousa q non sea él, claro non fai mais q romper................. SE VENDE............
A ver si pa proxima me meto de xeo cos espellos, q tamen lle tiña ganas. :twisted:
DEICA
A ver si pa proxima me meto de xeo cos espellos, q tamen lle tiña ganas. :twisted:
DEICA
Un boceto inicial........
E solo me faltan as llantas tochas (estilo alemán, xa as teño tratadas, jejeje) e os espellos (falta acoplar).......
Lume e grelos nas veighas.. :twisted:
RESTAURACION DE LLANTAS........
Novo capítulo neste post, moi proximamente, e si as negociacions van ben....... restauracions de llantas, neste caso unhas ATS EN 13"x7 pa diante e 13"x8 pa tras, jojojojooooooooo
MANTEQILLA
MANTEQILLA
SEN PALABRAS.......
Onde estea o estilo alemán........ non ai mellor q eso....... :twisted: coxes tirados a ras rodas anchotas e baixiñas... pa q mais?????
E toma estilo loureiro, o mismo pero con algo de fibra...............
Problemas destas llantas...... moitos...
-1... atopalas
-2... pagalas
-3... metelas no sitio, q non é nada facil
-4... ai q restauralas, xoio do bo, jejeej, mooooola. (xa irei colgando os pasos, como no...)
-5... O DE SEMPRE........ P. VERDES.....
E toma estilo loureiro, o mismo pero con algo de fibra...............
Problemas destas llantas...... moitos...
-1... atopalas
-2... pagalas
-3... metelas no sitio, q non é nada facil
-4... ai q restauralas, xoio do bo, jejeej, mooooola. (xa irei colgando os pasos, como no...)
-5... O DE SEMPRE........ P. VERDES.....
bufffff
Despois dunha tarde e uns 20 Km andados podo decir q o batmobil cambia de nome polo de serpiente, esto vai arrastrandose pola carretera......... esto é unha maravilla, vou facendo os reghos pas patacas, pena q sea no asfalto..... eso chi, a estética é a q manda, por eso q a seguir reptando....
Página 3 de 7. • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Página 3 de 7.