ROMPER UN COXE A TROZOS....
5 participantes
Página 2 de 7.
Página 2 de 7. • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS....
Denada, pero a cordate de que a noite hai quedada online as 10 pa partida de counter, asi que non te enrredes.
A polas defensas
Bueno pos aqui tou outra vez, despois dunha longa parada por culpa de non saber colgar fotos (cateto de min). Pos na, 1º a traseira, q foi a mais facil, lixar, aparexar, lixar, aparexar, lixar,.... e ó q o plástico (rugoso) parecia lisiño pos tocaba o mais divirtido, PINTAR, jejeje
Bueno, pos despois das indicacións de JASS (gracias) e modificar o tamaño da foto, pq o principio metia medo (viase unha esquiniña)(viva o paint.....) pos logrei colgar outra vez unha foto, jejeje.
Defensa despois do pintado, e ahora había q probala no ferro......
Pos ai ta, acabamos de aforrar 150€, así da gusto, o malo foi q pouco duro con ese aspecto, xa q con dous viaxes a Silleda o escape empezou a facerse sitio, vamos q me derreteu un pouco a defensa, pero q problema ai, metemoslle unha chapa de inox (non lle saqei fotos...) e listo, ahora q roea no inox, e dalle un toqe racing....jejejeje
Bueno, pos despois das indicacións de JASS (gracias) e modificar o tamaño da foto, pq o principio metia medo (viase unha esquiniña)(viva o paint.....) pos logrei colgar outra vez unha foto, jejeje.
Defensa despois do pintado, e ahora había q probala no ferro......
Pos ai ta, acabamos de aforrar 150€, así da gusto, o malo foi q pouco duro con ese aspecto, xa q con dous viaxes a Silleda o escape empezou a facerse sitio, vamos q me derreteu un pouco a defensa, pero q problema ai, metemoslle unha chapa de inox (non lle saqei fotos...) e listo, ahora q roea no inox, e dalle un toqe racing....jejejeje
A polo xungo
Pos o dito, ahora vamos a polo xungo, tanto pola dificultad como pola inexperiencia, pq era a 1ª vez q facia unha defensa... menudo lio, e menuda xapuza, todo ai q decilo, ainda q o final qedara bastante "korrecta".
Pos o primeiro foi coller a defensa original, e partila en 2, parte de arriba e parte de abaixo (q ben me explico), seguido desto había q unir as duas partes suplementandoas, pa q a defensa qedara mais baixa, o primeiro q atopei foron matriculas vellas, e ainda q pareza unha chapuza a min valeume, eso si, paseime suplementando, 6cm. aprox.
Pos ai a temos outra vez, dunha peza, con un aspecto moi penoso, pero ainda falta moito xoio.
Despois colleronse medidas, pa q polo menos fora algo simétrica, e unha vez taba "todo" listo pasouse a dar 4 capas de fibra de vidrio, chi 4, unha despois da outra, tamen o q lle costou secar, entre a cantidad e q o catalizador levaba caducado un par de anos, jejeje, pero con paciencia e un par de dias puxose durote.
Aqi a vemos xa seqiña e posta no perolo pa un primer vistazo.... pero claro con ese acabado casi q non luce moito....Pero todo se andará
Vou colgar esto, non vaia ser q me dea un error, xa me jo.......
Pos o primeiro foi coller a defensa original, e partila en 2, parte de arriba e parte de abaixo (q ben me explico), seguido desto había q unir as duas partes suplementandoas, pa q a defensa qedara mais baixa, o primeiro q atopei foron matriculas vellas, e ainda q pareza unha chapuza a min valeume, eso si, paseime suplementando, 6cm. aprox.
Pos ai a temos outra vez, dunha peza, con un aspecto moi penoso, pero ainda falta moito xoio.
Despois colleronse medidas, pa q polo menos fora algo simétrica, e unha vez taba "todo" listo pasouse a dar 4 capas de fibra de vidrio, chi 4, unha despois da outra, tamen o q lle costou secar, entre a cantidad e q o catalizador levaba caducado un par de anos, jejeje, pero con paciencia e un par de dias puxose durote.
Aqi a vemos xa seqiña e posta no perolo pa un primer vistazo.... pero claro con ese acabado casi q non luce moito....Pero todo se andará
Vou colgar esto, non vaia ser q me dea un error, xa me jo.......
Defensa dianteira 2º capitulo
Q pofesional parezo, poñeno capitulos, jejeje
Pos despois de probar q a defensa encaixaba e non iba a ir arrastrandose pola carretera (por pouco) tocaba seguir co xoio.
1º unha manciña de fibra, ca q onde estaban as matrículas qedara un desnivel, e rellenar todo con cemento non é aconsellable (a fibra awanta moito mais, polo q din).
O q ai dentro dos circulos rojos, eso "verde" é a fibra, no círculo grande é onde estaban as matrículas e o círculo pequeno é pa arreglar desperfectos antiguos, ahora toca lixar e intentar deixar o mais liso posible, pero ainda así qeda moi basto, seguido desto as capas de cemento q fagan falta hasta q qede perfecto, no meu caso foron 3 pasadas de cemento (creo).
Esta instantanea mostra unha desas capas de cemento antes de lixar, parece q estiveron as galiñas espuriñando, jejeje, a todo ai q aprender.....
Igual q antes, vouno colgar xa, non vaia ser, q así abro outro capítulo, e parezo importante, :D
Pos despois de probar q a defensa encaixaba e non iba a ir arrastrandose pola carretera (por pouco) tocaba seguir co xoio.
1º unha manciña de fibra, ca q onde estaban as matrículas qedara un desnivel, e rellenar todo con cemento non é aconsellable (a fibra awanta moito mais, polo q din).
O q ai dentro dos circulos rojos, eso "verde" é a fibra, no círculo grande é onde estaban as matrículas e o círculo pequeno é pa arreglar desperfectos antiguos, ahora toca lixar e intentar deixar o mais liso posible, pero ainda así qeda moi basto, seguido desto as capas de cemento q fagan falta hasta q qede perfecto, no meu caso foron 3 pasadas de cemento (creo).
Esta instantanea mostra unha desas capas de cemento antes de lixar, parece q estiveron as galiñas espuriñando, jejeje, a todo ai q aprender.....
Igual q antes, vouno colgar xa, non vaia ser, q así abro outro capítulo, e parezo importante, :D
Defensa dianteira 3º capitulo
A polo 3er e último paso pa facer unha defensa "tuniracing"
Ahora solo qeda o fácil e o q mais gusta, pistola a fuegho.........como sempre o primeiro é o aparexo e altas cantidades pa deixar to lisito e q agarre a pintura.....
O segundo foi pintala, despois de lixala ben, eso non se pode olvidar.... claro como iba ir en dous colores primeiro empapelouse unha parte, e despois a outra, vamos q non ai q ser moi listo, e este é o resultado despois da pintura.....
MANTEQUILLA, jejeje, pero ainda faltaba..., xa q lle había q colocar a rejilla (andaba por alí Miguel e axudoume un xisco) colocarlle os intermitentes, matrícula (ainda q xa levara 3 postas encima, jejeje).....e o mais importante, poñela no seu sitio.
Primeira proba...........non ta mal, ehhhh, pa ser a primeira, feita a correr (aforrar outros 150€) e co xambon q son, jejeje, qedou demasiado ben......
Claro q nesta foto o negrito perde moito, ó lado da joya da corona... normal, jejeje, pero exe outro estilo (ai q poñer escusas)...
Con esto (as defensas) o coxe casi qeda terminao por fora, solo falta buscar unhas llantas peqenas pero anchotas (german stile), posiblemente uns faldóns (procedente dun ibiza 96), teñolle q acoplar uns espellos "obus" q estan esperando por catalizador pá fibra (JUANNNNN catalizador JUANNN) e tamen lle metin uns faros de largas na defensa, pero non lle saqei fotos (ainda q pareza raro).
Vamos, q o Batmovil exteriormente pouco ten q cambiar,ahora toca o interior, pero...... deso si q non fixen na, polo q vai ir mais lento q o exterior.....
Ahora solo qeda o fácil e o q mais gusta, pistola a fuegho.........como sempre o primeiro é o aparexo e altas cantidades pa deixar to lisito e q agarre a pintura.....
O segundo foi pintala, despois de lixala ben, eso non se pode olvidar.... claro como iba ir en dous colores primeiro empapelouse unha parte, e despois a outra, vamos q non ai q ser moi listo, e este é o resultado despois da pintura.....
MANTEQUILLA, jejeje, pero ainda faltaba..., xa q lle había q colocar a rejilla (andaba por alí Miguel e axudoume un xisco) colocarlle os intermitentes, matrícula (ainda q xa levara 3 postas encima, jejeje).....e o mais importante, poñela no seu sitio.
Primeira proba...........non ta mal, ehhhh, pa ser a primeira, feita a correr (aforrar outros 150€) e co xambon q son, jejeje, qedou demasiado ben......
Claro q nesta foto o negrito perde moito, ó lado da joya da corona... normal, jejeje, pero exe outro estilo (ai q poñer escusas)...
Con esto (as defensas) o coxe casi qeda terminao por fora, solo falta buscar unhas llantas peqenas pero anchotas (german stile), posiblemente uns faldóns (procedente dun ibiza 96), teñolle q acoplar uns espellos "obus" q estan esperando por catalizador pá fibra (JUANNNNN catalizador JUANNN) e tamen lle metin uns faros de largas na defensa, pero non lle saqei fotos (ainda q pareza raro).
Vamos, q o Batmovil exteriormente pouco ten q cambiar,ahora toca o interior, pero...... deso si q non fixen na, polo q vai ir mais lento q o exterior.....
En busca das diferencias....
Ai van unha fotos pa ver o cambio q sufreu este caxarro na palleira racing, a falta de rematar os detalliños (llantas, faldons....) pouco a pouco, q ai crisisssss
En busca das 7 diferencias, :twisted:
Xa vedes q o coxe é o "mismo" pá algo ta a matrícula, jejejeeeeeeeeeee
Precio coche...350€
Precio seguro...660€
Precio ITV... nu se (e si q a pagei)
Precio do traballo feito... no tiene precio
En busca das 7 diferencias, :twisted:
Xa vedes q o coxe é o "mismo" pá algo ta a matrícula, jejejeeeeeeeeeee
Precio coche...350€
Precio seguro...660€
Precio ITV... nu se (e si q a pagei)
Precio do traballo feito... no tiene precio
Peteiro con largas
Pos como dixera q lle puxera largas nas defensas e non tiña ningunha foto aproveitei oxe pa sacarlla.
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS....
TUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUU UUUU NEAR
TUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUU UUUUU NEAR
COOOOOOMO CHEEMOOLAAAA
TUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUU UUUUU NEAR
TUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUU UUUUU NEAR
COOOOOOMO CHEEMOOLAAAA
TUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUU UUUUU NEAR
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS....
Haber cando se deixa caer o FABIA pola palleira racing, jejeje, q ai q experimentar con marcas novas, q a VW xa ta pipeada...........
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS....
cala cala que me terminou agarandia do perolo fai un mes e teñolle que cambiar a correa, bueno, kit enteiro.
Polo menos 400€
Estamos intentando metelo en garantia porque solo teño 48000 km pero....
Polo menos 400€
Estamos intentando metelo en garantia porque solo teño 48000 km pero....
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS....
Q CORREA?? Q KIT???? MIMA, OS 1.4 TDI FALLAN CON ESES KILOMETROS??? O DE MIÑA NAI CREO Q TEN ALGUN MAIS, PERO XA SE SABE Q PA ROMPER SEMPRE AI TEMPO.
Distribucion os 48.000 Km??¿¿¿???¿¿
A correa da distribucion con cuarenta e pico Km.?? cousa rara, cando o mínimo son 90.000. Tamen si xe rompe eso busca outro motor polos desguaces, un 1.9 130cv, jejeje.
pero q che fai o coxe???
pero q che fai o coxe???
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS....
Gueno, xa abrirei outro post contando o tema e a solucion pero:
Faciame un ruido e cando veu o pai de Ana miroumo e dixo que paradia a correa de distribucion ou do alternador, que llo levara ali a que mo miraran
Fun o taller e claro, ponte en lo peor, a de distribucion
Estan intentando tramitalo en garantia pero....
O normal e que entre en garantia porque con esos km si falla e por que tiña algun mal pero xa veremos
Faciame un ruido e cando veu o pai de Ana miroumo e dixo que paradia a correa de distribucion ou do alternador, que llo levara ali a que mo miraran
Fun o taller e claro, ponte en lo peor, a de distribucion
Estan intentando tramitalo en garantia pero....
O normal e que entre en garantia porque con esos km si falla e por que tiña algun mal pero xa veremos
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS....
JOPSSSSSSSSSSSSSS, CADA DIA CALCULAN MAIS O MINIMO Q TEN Q DURAR UN COXE, JEJEJE......2 ANOS E UN DIA.
ESO ABRE OUTRO POST, Q EU CON ESTE AINDA NON ACABEI...........
ABRE UN SOBRE CUESTIONS TECNICAS, PROBLEMAS E POSIBLES SOLUCIONS.
ESO ABRE OUTRO POST, Q EU CON ESTE AINDA NON ACABEI...........
ABRE UN SOBRE CUESTIONS TECNICAS, PROBLEMAS E POSIBLES SOLUCIONS.
FALDONSSSSSSSSSSSS
Pos xa volvo andar por aqi, ahora por culpa dos faldóns, un bo sabado de desguaces, a falta de faldons pa ibizas (q era o q buscaba) pillei uns do R21, q non me xamaban moito, pero........
Xa ese mismo sabado, e a causa de q si lo qiero, lo qiero........ pos puxenme mans a obra, vamos q foi cortar uns 5 cm. empatar e listo.... despois desto unha peqena lixada e pintar........
Xa ese mismo sabado, e a causa de q si lo qiero, lo qiero........ pos puxenme mans a obra, vamos q foi cortar uns 5 cm. empatar e listo.... despois desto unha peqena lixada e pintar........
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS....
Tipo
Si cando añades unha foto lle borras unha linea que pon: URL=http://g.imaeshack.us/img149/foto428lm2.jpg/1/][/URL]
Non che aparece o de
Si cando añades unha foto lle borras unha linea que pon: URL=http://g.imaeshack.us/img149/foto428lm2.jpg/1/][/URL]
Non che aparece o de
colocar faldons
Pos despois de secar a pintura ( domingo= día seguinte) solo faltaba levala o sitio, na q non se solucionara cun par de tornillos, gran cantidad de sika e cinta de carrocero q awantara de todo hasta q secara....
[IMG]
Pa ser procedente dun R non lle qedou nada mal....
[URL=http://imageshack.us]
[IMG]
E despois de q secou todo, un par de dias, arrancar as cintas e listo pa romper
[URL=http://imageshack.us]
[URL=http://g.imageshack.us/img101/foto443vi5.jpg/1/][IMG]
A verdad é q nesta foto non se ve o importante neste post (os faldóns) pero ta perita, e ademais q o coxe esta apoiado na defensa dianteira (e nn rompeu nadiña) o q garantiza a palleira calidade, e q vai dirixido a xente (a min tamen) q a fibra escacha.....jajaja..... ti metelle 4 capas de fibra e xa veras o q rompe... :twisted: :twisted:
[IMG]
Pa ser procedente dun R non lle qedou nada mal....
[URL=http://imageshack.us]
[IMG]
E despois de q secou todo, un par de dias, arrancar as cintas e listo pa romper
[URL=http://imageshack.us]
[URL=http://g.imageshack.us/img101/foto443vi5.jpg/1/][IMG]
A verdad é q nesta foto non se ve o importante neste post (os faldóns) pero ta perita, e ademais q o coxe esta apoiado na defensa dianteira (e nn rompeu nadiña) o q garantiza a palleira calidade, e q vai dirixido a xente (a min tamen) q a fibra escacha.....jajaja..... ti metelle 4 capas de fibra e xa veras o q rompe... :twisted: :twisted:
PROXIMAMENTE.........
-Sabado 20-12-08, acoplar os dichosos espellos OBUS (ahora q xa teño fibra e resina) o negrito.
-Con moito tempo (non disponible) e moita paciencia (non incluida)acoplar, nn é acoplar, é facer arte, vamos meterlle o qerido(granate) uns pedazos espellos eléctricos dun S3, ca carcasa de aluminio (eso si vai xamar a atención) :lol:
-Tamen ten q pasar por cabina un tal FABIA E UN GOLF3, q seica ven o día moi claro, jejeje, pero eso xa é cousa dos respectivos donos.
-Con moito tempo (non disponible) e moita paciencia (non incluida)
-Tamen ten q pasar por cabina un tal FABIA E UN GOLF3, q seica ven o día moi claro, jejeje, pero eso xa é cousa dos respectivos donos.
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS....
Bueno e enton cando dis de pasar por palleira racing po tintado, o sabado???
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS....
sabado nn, q a mañan teño q cambiarlle as rodas o coxe, e a tarde acoplar espellos e pintar uns secretos, jejeje
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS....
Ten q ser nas navidades, pero como o final non teño vacacións......... e teño tanto q facer............. eso nunha tarde qeda listo, si non da problemas.
Página 2 de 7. • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Página 2 de 7.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.