ROMPER UN COXE A TROZOS MK2....
5 participantes
Página 1 de 4.
Página 1 de 4. • 1, 2, 3, 4
ROMPER UN COXE A TROZOS MK2....
Pos como o primeiro coche, o batmovil xa non ten moito mais pa onde ir, pos empezamos outro proyecto.
URL=https://2img.net/r/ihimizer/i/26092010144.jpg/][/URL]
Un precioso golf mkII, cando lle meta man xa irei subindo os avances.
URL=https://2img.net/r/ihimizer/i/26092010144.jpg/][/URL]
Un precioso golf mkII, cando lle meta man xa irei subindo os avances.
Un viernes noxe na palleira racing
Por fin lle metin man o golfo... empezei a desmontalo un poquito. foto antes de empezar
E esta 2 horas despois...
Xa q taba a romper todo aprobeitei pa cortar a masilla do techo, pq estaba sellada, e sorpriseee o techo funciona....
Unha cousa menos pa arreglar, jaojaoa
E esta 2 horas despois...
Xa q taba a romper todo aprobeitei pa cortar a masilla do techo, pq estaba sellada, e sorpriseee o techo funciona....
Unha cousa menos pa arreglar, jaojaoa
Detencion de problemillas
Seguimos desmontando antes de poñernos a tocar chapa, asi tamen imos vendo os problemas q ten o perolo.
E claro o ir desmontando encontramos sorpresas tales como......
Nalguns casos é mais facil cambiar a peza enteira, por ejemplo unha aleta, pero noutros habera q cortar a chapa podre e soldar unha nova, haber como vai qedando, ajjaja
E claro o ir desmontando encontramos sorpresas tales como......
Nalguns casos é mais facil cambiar a peza enteira, por ejemplo unha aleta, pero noutros habera q cortar a chapa podre e soldar unha nova, haber como vai qedando, ajjaja
Empezamos a "romper" q é o q gusta, ALISADO PARCIAL DE PORTON MKII
O primeiro q lle vou facer o golfo, apodado como o podremias, jajaj, é alisar parte do hueco da matrícula do portón traseiro, e tamen alisar bujeros do limpia e do sulfatador de agua e xabron. A novedad e q vou facelo ou intentalo en chapa. o primeiro é convencer o velliño de q axude, pero pa esto non ai fallo, vaille o rollo.
Sacamos o porton fora do podremias e sacamoslle to despois empezamos a facer a peza a soldar.
1º paso, facer unha chapa con pliege pa non cortarse o abrir o maletero e asi tamen lle da mais rigidez.
Mais ben faina qn sabe, o resto miramos pa él,
2º, tomar medidas cun carton e plamalas na chapa.
3º, cortar a peza e ir probando no hueco, pulindo os poucos asta q encaixe, casi perfectamente,jajaj q tampouco vai ir mallao.
4º, presentar e dar visto bueno
5º, Empezamos a puntear a chapa contra o portón.
6º cando tempos punteado soldamos de continuo, pero esto nunca mais, q co calor retorce todo, e despois é un lio.........
7º Repasar con radial a soldadura e deixalo mais ou menos liso.
E con esto estaria listo pa recibir pasta, pero antes toca alisar os bujeros do limpia mais do surtidor..... Esto é mais facil, faise unha chapiña ca forma do bujero e puntease, despois radial pa alisar e.....
E ahora o do surtidor
Con esto gran parte do traballo ta feito, ahora empastar (cemento) asta q quede lisiño e sen lombos, tamos a ello... cemento, lixa, cemento, lixa, cemento.......... e o malo de non saber, jajaja. Estas son algunhas fotos de portón enmasillado, non qeda mu mal,
Unha probando no coche....
E outra esperando pa mañan q é outro día e seguro q me apetece lixar, jajajaj.
Sacamos o porton fora do podremias e sacamoslle to despois empezamos a facer a peza a soldar.
1º paso, facer unha chapa con pliege pa non cortarse o abrir o maletero e asi tamen lle da mais rigidez.
Mais ben faina qn sabe, o resto miramos pa él,
2º, tomar medidas cun carton e plamalas na chapa.
3º, cortar a peza e ir probando no hueco, pulindo os poucos asta q encaixe, casi perfectamente,jajaj q tampouco vai ir mallao.
4º, presentar e dar visto bueno
5º, Empezamos a puntear a chapa contra o portón.
6º cando tempos punteado soldamos de continuo, pero esto nunca mais, q co calor retorce todo, e despois é un lio.........
7º Repasar con radial a soldadura e deixalo mais ou menos liso.
E con esto estaria listo pa recibir pasta, pero antes toca alisar os bujeros do limpia mais do surtidor..... Esto é mais facil, faise unha chapiña ca forma do bujero e puntease, despois radial pa alisar e.....
E ahora o do surtidor
Con esto gran parte do traballo ta feito, ahora empastar (cemento) asta q quede lisiño e sen lombos, tamos a ello... cemento, lixa, cemento, lixa, cemento.......... e o malo de non saber, jajaja. Estas son algunhas fotos de portón enmasillado, non qeda mu mal,
Unha probando no coche....
E outra esperando pa mañan q é outro día e seguro q me apetece lixar, jajajaj.
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS MK2....
Oxe tamén empezei a meterlle man a rejilla, vamos o q lle fixen a todos os da palleira, alisala, pero este ademais vai ter mais detalles, pero xa se iran facendo, en principio alisar ou qitarlle o logo. Cortamos as barras unha a unha pa q non retorza, e imos facendo con fibra o centro.... pero unha a unha.
E asi unha barra terminada.
Xa tan toas as barras feitas pero tou sin foto , cando lle dea o cemento y demas xa as subo.
Estas son alguns adiantos do q vai recibir o podremias..
Unhas manetas de audi 80, q van ser mu xungas de colocar, pero..... MALOSERA.
Tamen atopei uns espellos electricos nun paseo q fun dar polo desguace, esto na sua epoca tiña q ser a ostia, jajaj.
E asi unha barra terminada.
Xa tan toas as barras feitas pero tou sin foto , cando lle dea o cemento y demas xa as subo.
Estas son alguns adiantos do q vai recibir o podremias..
Unhas manetas de audi 80, q van ser mu xungas de colocar, pero..... MALOSERA.
Tamen atopei uns espellos electricos nun paseo q fun dar polo desguace, esto na sua epoca tiña q ser a ostia, jajaj.
A parrilla a falta de lixar e empastar
Esta e a foto q non tiña onte da parrilla alisada, falta lixar e empastar.
Cambio de manetas
Oxe xoio do gordo, cambiar as manetas de origen por unhas de audi 80. O primeiro e marcar na porta o cacho q imos cortar.
Despois cortamos, claro....
Ahora toca cortar a maneta do 80 pa q encaixe perfectamente no hueco da porta.
Punteamos para presentar a maneta.
E despois damos algun punto mais, pero o de dar cordóns non, q retorce todo, ajaja
Repasar a soldadura e empastar.
Solo falta lixar-empastar-lixar-empastar......... asta q qede lisiño, xa seguirei con fotos cando tea.
Despois cortamos, claro....
Ahora toca cortar a maneta do 80 pa q encaixe perfectamente no hueco da porta.
Punteamos para presentar a maneta.
E despois damos algun punto mais, pero o de dar cordóns non, q retorce todo, ajaja
Repasar a soldadura e empastar.
Solo falta lixar-empastar-lixar-empastar......... asta q qede lisiño, xa seguirei con fotos cando tea.
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS MK2....
Joe macho, es un fanomano... oiches, se algun dia che fai falta alguen pa votar unha man, avisa.
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS MK2....
Cando qeiras xa sabes onde tou, suelo tar todo o finde metido ai, jajajj. Q tal o tema do detailinggg, xa manejas?¿?
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS MK2....
Todavia non, non teño tempo, por unha cousa ou por outra non me dou posto un finde completo como dios manda. Cando teña algo mais avanzado xa irei poñendo no foro.
Seguir ca parrilla
Despois da enzoufada q fixen ca fibra na parrilla, ahora toca radial pa alisar mais ou menos a pasta esa verde, ajjaa
Esto xa parece outra cousa, ahora cemento, lixar, cemento, lixar......... con paciencia q non ai apuro.
Cando lle volva meter man xa vos contarei.
Esto xa parece outra cousa, ahora cemento, lixar, cemento, lixar......... con paciencia q non ai apuro.
Cando lle volva meter man xa vos contarei.
as voltas cas portas
Despois da primeira proba de adaptación de manilla audi 80 (ainda sin mecanismo) ahora toca alisar os bujeros dos espellos, xa q os qero colocar diante de todo.
O primeiro o de sempre, arrasar ca radial, jajaja
Despois chapa e a soldar uns puntos, esta foto faltame, pero teño a zona repasada.
Empastamos e esperamos pa lixar.
E ai van unhas fotos de como van qedando as portas.
O primeiro o de sempre, arrasar ca radial, jajaja
Despois chapa e a soldar uns puntos, esta foto faltame, pero teño a zona repasada.
Empastamos e esperamos pa lixar.
E ai van unhas fotos de como van qedando as portas.
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS MK2....
JASS escribió:Todavia non, non teño tempo, por unha cousa ou por outra non me dou posto un finde completo como dios manda. Cando teña algo mais avanzado xa irei poñendo no foro.
Pos cando fagas tempo xa avisaras, a min creo q me ta volvendo epoca de can, asi q esto non sei o q durara, q taba moi casero, jajaja. Pero mentres awante na casa seguirei adiantando, q falta moito por facer.
Outro empuzon a rejilla
Xa tamos rematando a rejilla, q xa dou o seu xoio. Oxe fun o desguace por unha pestaña dun Jetta, q é toda lisa sin o rebaixe do faro grande.
Primeiro probouse e marcouse por onde habia q cortar a rejilla pa q asentara a nova pestaña e pouco mais lle ai q facer.
Lixa fina a todo e a aparexar.
E unha vez seco faise unha proba, por probar, ajajja.
Ahora pintamos a parrilla en negro satinado (aprobeitando a pintura do negrito) a pestaña esperara á q empeze a pintar outras pezas do coxe.
Ahora solo falta pintar a franja da parrilla, pero non vai ser en rojo, q non é un gtiiiiiii, jajaja. Xa se verá.
Primeiro probouse e marcouse por onde habia q cortar a rejilla pa q asentara a nova pestaña e pouco mais lle ai q facer.
Lixa fina a todo e a aparexar.
E unha vez seco faise unha proba, por probar, ajajja.
Ahora pintamos a parrilla en negro satinado (aprobeitando a pintura do negrito) a pestaña esperara á q empeze a pintar outras pezas do coxe.
Ahora solo falta pintar a franja da parrilla, pero non vai ser en rojo, q non é un gtiiiiiii, jajaja. Xa se verá.
alisado panel traseiro
Hora de soldar. Imos alisar os bujeros e unión do panel traseiro, o primeiro e deixar en chapa viva onde se vai soldar.
Pos a soldar q toca.
Ahora radial e qitar o q sobra, q é bastante,jajaja.
Un poquito de cemento e lixar, pero esto outro dia, jajaja
Pos a soldar q toca.
Ahora radial e qitar o q sobra, q é bastante,jajaja.
Un poquito de cemento e lixar, pero esto outro dia, jajaja
Un pouco mais nas portas
Oxe as portas tocoulle pouco, aparexar o q esta casi listo, probarlle as manetas q entren ben e facer os novos bujeros pos espellos.
algunha cousiña
Reparación do capó, este tiña un abollon o largo dun dos nervios, despois de desabollar ca lima de repasar pastease e a lixar.
Unha vez lixado aparexase e deixase secar, con tempo volver lixar e pintar.
Lixando a unha das portas atopamos esto...
toca radial a fondo e sanear e soldar.
Esta é a porta lista para empastar.
E a falta da foto xa lixada poño a porta aparexada, ahora esperar q seqe e mirar posibles defectos.
Unha prueba da parrilla pintada ca pestaña inferior....
Unha vez lixado aparexase e deixase secar, con tempo volver lixar e pintar.
Lixando a unha das portas atopamos esto...
toca radial a fondo e sanear e soldar.
Esta é a porta lista para empastar.
E a falta da foto xa lixada poño a porta aparexada, ahora esperar q seqe e mirar posibles defectos.
Unha prueba da parrilla pintada ca pestaña inferior....
Empuxón o portón
Despois de moito empastar e lixar, oxe vouno a aparexar, haber si avanzo algo q esto desespera, jajaaj.
E así e despois do aparexo
Esto xa parece outra cousa, jajaja
E así e despois do aparexo
Esto xa parece outra cousa, jajaja
Outra de portas
Xa temos a porta q faltaba lista pa aparexar.
E este é o resultado unha vez aparexado
Tamen aproveito pa provar como asenta a nova maneta de audi.
E este é o resultado unha vez aparexado
Tamen aproveito pa provar como asenta a nova maneta de audi.
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS MK2....
Home lo q prisa hai..... xa me ves ali q si ai q parar pa botar un conto parase, jajaja
Faldon mk1 (frontal)
Empezamos con chapa de verdad, imos facer o faldón dianteiro do mk1, unha copia de chapa. primeiro empezamos sacando o baixo do golfo .
toca lixar, sacar toda a "pintura" e chapear un pouco, q esto non tiña traza, ajaja
Unha vez o frente algo dereito, comenzamos co faldon do mk1. A cortar chapa q é noite
Con moito coidado facemos a curva do frente na chapa e punteamos.
Marcamos mais ou menos a forma q vai ter o faldon final e facemos cortes cada 3-4cm.
Plegamos a chapa a uns 90 grados
Toca puntear a unha distancia de 2cm pa volver plegar pa dentro.
toca lixar, sacar toda a "pintura" e chapear un pouco, q esto non tiña traza, ajaja
Unha vez o frente algo dereito, comenzamos co faldon do mk1. A cortar chapa q é noite
Con moito coidado facemos a curva do frente na chapa e punteamos.
Marcamos mais ou menos a forma q vai ter o faldon final e facemos cortes cada 3-4cm.
Plegamos a chapa a uns 90 grados
Toca puntear a unha distancia de 2cm pa volver plegar pa dentro.
faldon mk1 (trasera)
Toca la parte trasera para terminar el faldon. empezamos como con el frontal, una chapa rectangular, a la cual le realizamos la forma del frontal y punteamos.
A base de radial vamoslle dando forma na parte recta, nos bordes facemos como o principio, cortamos e plegamos.
As formas bases xa estan definidas, ahora rematalo ben.
soldase todo
repasase...
A base de radial vamoslle dando forma na parte recta, nos bordes facemos como o principio, cortamos e plegamos.
As formas bases xa estan definidas, ahora rematalo ben.
soldase todo
repasase...
Página 1 de 4. • 1, 2, 3, 4
Página 1 de 4.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.