ROMPER UN COXE A TROZOS....
5 participantes
Página 7 de 7.
Página 7 de 7. • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: ROMPER UN COXE A TROZOS....
Facia anos que non entraba neste tema (mais que nada porque non me chegaban avisos) pero vexo que ti non te aburres macho... moito matinas....
e como e eso de q non che chegan avisos, non che marca o icono en azul?¿?¿
Reestiling do negrito
Despues de mucho sin andar por aqui presento el trabajo de 2 semanas, el reestiling del negrito q despues de 4 años ya tocaba la version 2.0 jiiiji.
La idea ya llebaba tiempo en la cabeza..... darle brillo........ y hacer un par de detalles (alisar en chapa lo tapado inicialmente en fibra, retocar unos oxidos, estiras aletas traseras, eliminar escape y poca cosa mas) asi que ai van fotos del proceso a groso modo.
Empezando a desmontar buscar defectos, oxidos y posibles mejoras
Una vez acabado con los bollos pintamos los marcos y interiores de puertas, empieza lo bueno...
En este punto es donde se me cruzo el sentido............. cambiar el diseño de la defensa...vamos un poco de truñing, y todo por culpa de 3 rejillas de un golf 4 q no tenia donde meter, jajajaj
Hora de aparejar todo para pintar
Lija, limpieza y pintura
Ahora falta montar y acabar un par de detalles.... aer si tengo mas tiempo para andar por aqui.
La idea ya llebaba tiempo en la cabeza..... darle brillo........ y hacer un par de detalles (alisar en chapa lo tapado inicialmente en fibra, retocar unos oxidos, estiras aletas traseras, eliminar escape y poca cosa mas) asi que ai van fotos del proceso a groso modo.
Empezando a desmontar buscar defectos, oxidos y posibles mejoras
Una vez acabado con los bollos pintamos los marcos y interiores de puertas, empieza lo bueno...
En este punto es donde se me cruzo el sentido............. cambiar el diseño de la defensa...vamos un poco de truñing, y todo por culpa de 3 rejillas de un golf 4 q no tenia donde meter, jajajaj
Hora de aparejar todo para pintar
Lija, limpieza y pintura
Ahora falta montar y acabar un par de detalles.... aer si tengo mas tiempo para andar por aqui.
Oxe tocou poñer a funcionar o "invento" para cepillar as llantas
Diferencia, mais aprecia¡ble en persona
Un detalliño
E ahora unhas fotos da traseira
e como non me podia esperar a pasar a itv en diciembre...... pos...
Ahora esperar a calzar as llantas, jajaja
Diferencia, mais aprecia¡ble en persona
Un detalliño
E ahora unhas fotos da traseira
e como non me podia esperar a pasar a itv en diciembre...... pos...
Ahora esperar a calzar as llantas, jajaja
fotos casi terminado...
Pero como non todo iba ser bonito......OUCHHHH As rodas q non qerian as aletas....
Asi q outra vez pa chapa e pintura, cagoennnn
En breves aer si o dou presentado rematado, jajajja
Pero como non todo iba ser bonito......OUCHHHH As rodas q non qerian as aletas....
Asi q outra vez pa chapa e pintura, cagoennnn
En breves aer si o dou presentado rematado, jajajja
PoRedBiron escribió:Pa cando os leds no capo coma os do coche fantastico?
Po capo veu outra cousa, jajaj e despois dun tempo sin actualizar deixo unhas fotos, decir que estou a espera da documentación que a teñen os da itv pa meterme todo en ficha, negrito homologado, quen o diria..... :mrgreen: ,o dito, deixovos algunha foto, aer si empezo a ter algo de tempo e parar algo mais por aqui.
Oxe tocoulle cambio de silemblock do puente traseiro (por chamarlle algo o q saquei).
Ahora esperar pa ter outra tarde libre pa seguir cambiando todo o da parte dianteira, silemblocks, rótulas...... un pouco de todo
Aer como estan os silemblocks dos trapecios.....pq o q son rótulas xa sei q tan tocados.
Ahora esperar pa ter outra tarde libre pa seguir cambiando todo o da parte dianteira, silemblocks, rótulas...... un pouco de todo
Aer como estan os silemblocks dos trapecios.....pq o q son rótulas xa sei q tan tocados.
Si, pero toda maquina ten mantenimiento de pezas de desgaste XDCanduchoMan escribió:Pero non estaba terminado?...con itv...
Oxe xa qedou rematado o cambio de todas as rotulas e silemblocks, aer si duraran outros 26 aniños, pero visto como estaban igual non lle vou arriesgar tanto...
Mira q non se fixo basura.......
Pero ahora xa pode andar algo de tempo sin rechistar.
Mira q non se fixo basura.......
Pero ahora xa pode andar algo de tempo sin rechistar.
Actualizo un pouco q o tiña olvidado....
Presentovos o q vai ser o proximo interior do negrito, ou eso espero, a verdad é q taban todos porcos, con moho pero asi saliron meior de precio, despois dunha boa lavada con agua quedaron cunha boa capa de hidratante q falta lle fai........ deixovos unhas fotos, son asientos coiro-alcantara dun passat 3b0, mañan toca itv e despois empezar a acoplar todo.......
Aqui xa lle metin algo de man os asientos, o primeiro desmontar os dianteiros pa quitar os airbag, q non fan nada e pesan moito. e xa que estaban as bases solas probei a adaptar utilizando o sistema de anclaje e elevacion do 3bg, pero po meu gusto qedan moi altos (+- igual a altura dos recaros) pero qero algo parecido os backets (tirados vamos), así q vou sacarlle todo o armazon inferior (onde vai a regulación de altura e todo eso) e metolle as bases dos baketos e con esto creo q van qedar enterradiños. Toma toston :mrgreen:
Unhas fotos da desfeita.......
E esta pa acabar, facia anos q non a pasaba a primeira..........bueno, creo q solo a pasou á primeira cando o comprei :twisted:
Un lateral do asiento traseiro estaba recocido (nin idea pq) pero así é como taba....
Despois de volver o desguace a polos tapizados das portas pa aprobeitar o coiro q trae, e tolear durante 4 horas, este é o resultado
E esto son os traseiros "casi" colocados :D
Oxe a tarde tocoulle a parte dianteira....... a miña intención foi deixar os asientos tirados o mais posible, e despois de moitas probas creo q mais non os dou baixado. Vamos despois dunha tarde moi larga a parte dianteira esta "casi" lista. teño q buscar un freno de man, pq o do 3bg non esta centrado no coche, asi q postos a cambiar a ubicación do freno metollo novo.
Este é o resultado
Ahora a retocar tonterias :mrgreen:
Pero a consola vai dun apretado...........q conste q nun inicio era pa meterlle todo, salpicadero incluido, pero despois reflexionei e enfriei algo e creo q fixen ben, jajaj
Esta foto q se me olvidou de subir, Un hasta pronto os OMP :?
Última tontería que lle meto hasta dentro de moito tempo, xa q luns vai o novo mk2 a itv e si pasa empezarei a meterlle algo de man. Na é unha chinada que me fixo gracia en ebay, un termometro int-ext e reloj.
O outro día unha parede quixo mimos do negro e meteuseme no medio :mrgreen: , como resultado.......
Esto foi pola mañan e como consecuencia ese dia xa non me prestou a comida, e a tarde xa qedou así....
Desto xa fai un par de semanas pero ainda non saquei tempo pa pulir e igualar o parche.......
P.D.: p..a parede, jajajaja
Oxe chegaron os reis tardios po negrito.
E esta vai ser a sua ubicación.
Pero vese q un dos reis se perdeu q falta unha camara de visión traseira, haber si chega pronto......
Oxe por fin chegou a camara de vision traseira, ahora toca instalala
Oxe nun hueco que tiven montei a cámara e tuven unha sorpresaaaa
Ten as guias esas q comentades, ainda q no anuncio non poñia nada, ahora teñome q poñer outro día pa regular a camara pa q as marcas de 1m e 2 m fagan o seu labor, q ahora na marca dun metro debe haber dous o coche.
Ahora arrepintome de non pillala con infrarrojos pa ver de noite :|
Con este tempo toca encerrarse na casa (ou palleira) e xa posto a tar encerrado aprobeitei pa darlle unha limpieza profunda o negro, e probei a recuperar a piel vuelta do volante divertido q estaba asi
Uns 50/50
E así qedou, non contaba de recuperalo tanto, pero meior así.
Aqui xa lle metin algo de man os asientos, o primeiro desmontar os dianteiros pa quitar os airbag, q non fan nada e pesan moito. e xa que estaban as bases solas probei a adaptar utilizando o sistema de anclaje e elevacion do 3bg, pero po meu gusto qedan moi altos (+- igual a altura dos recaros) pero qero algo parecido os backets (tirados vamos), así q vou sacarlle todo o armazon inferior (onde vai a regulación de altura e todo eso) e metolle as bases dos baketos e con esto creo q van qedar enterradiños. Toma toston :mrgreen:
Unhas fotos da desfeita.......
E esta pa acabar, facia anos q non a pasaba a primeira..........bueno, creo q solo a pasou á primeira cando o comprei :twisted:
Un lateral do asiento traseiro estaba recocido (nin idea pq) pero así é como taba....
Despois de volver o desguace a polos tapizados das portas pa aprobeitar o coiro q trae, e tolear durante 4 horas, este é o resultado
E esto son os traseiros "casi" colocados :D
Oxe a tarde tocoulle a parte dianteira....... a miña intención foi deixar os asientos tirados o mais posible, e despois de moitas probas creo q mais non os dou baixado. Vamos despois dunha tarde moi larga a parte dianteira esta "casi" lista. teño q buscar un freno de man, pq o do 3bg non esta centrado no coche, asi q postos a cambiar a ubicación do freno metollo novo.
Este é o resultado
Ahora a retocar tonterias :mrgreen:
Pero a consola vai dun apretado...........q conste q nun inicio era pa meterlle todo, salpicadero incluido, pero despois reflexionei e enfriei algo e creo q fixen ben, jajaj
Esta foto q se me olvidou de subir, Un hasta pronto os OMP :?
Última tontería que lle meto hasta dentro de moito tempo, xa q luns vai o novo mk2 a itv e si pasa empezarei a meterlle algo de man. Na é unha chinada que me fixo gracia en ebay, un termometro int-ext e reloj.
O outro día unha parede quixo mimos do negro e meteuseme no medio :mrgreen: , como resultado.......
Esto foi pola mañan e como consecuencia ese dia xa non me prestou a comida, e a tarde xa qedou así....
Desto xa fai un par de semanas pero ainda non saquei tempo pa pulir e igualar o parche.......
P.D.: p..a parede, jajajaja
Oxe chegaron os reis tardios po negrito.
E esta vai ser a sua ubicación.
Pero vese q un dos reis se perdeu q falta unha camara de visión traseira, haber si chega pronto......
Oxe por fin chegou a camara de vision traseira, ahora toca instalala
Oxe nun hueco que tiven montei a cámara e tuven unha sorpresaaaa
Ten as guias esas q comentades, ainda q no anuncio non poñia nada, ahora teñome q poñer outro día pa regular a camara pa q as marcas de 1m e 2 m fagan o seu labor, q ahora na marca dun metro debe haber dous o coche.
Ahora arrepintome de non pillala con infrarrojos pa ver de noite :|
Con este tempo toca encerrarse na casa (ou palleira) e xa posto a tar encerrado aprobeitei pa darlle unha limpieza profunda o negro, e probei a recuperar a piel vuelta do volante divertido q estaba asi
Uns 50/50
E así qedou, non contaba de recuperalo tanto, pero meior así.
Página 7 de 7. • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Página 7 de 7.