A PALLEIRA RACING ATACA DE NOVO
5 participantes
Página 1 de 1.
A PALLEIRA RACING ATACA DE NOVO
Poziiiiiiiiiii, aqui ta outra vez a Palleira Racing cunha nova preparacion-reestiling,
pero desta vez dunha pixicleta.... jajaja, todo o q teña rodas será ben recibido.........
O q me falta é a foto de como estaba, caxissssssssssss pero prometo conseguila.........
Pos é o mismo q co negrito, solo q en minusculo e sin cemento....
En principio houbo q lixar toda a superficie, e limpar os oxidos q tiña, e menudo xoio q dou..... todo a man q se vexa o xoio. Despois de buffff un par de horas lixando a dolor....... q non me daban pasado tocaba o bonito, pistola e aparexo.........
pero desta vez dunha pixicleta.... jajaja, todo o q teña rodas será ben recibido.........
O q me falta é a foto de como estaba, caxissssssssssss pero prometo conseguila.........
Pos é o mismo q co negrito, solo q en minusculo e sin cemento....
En principio houbo q lixar toda a superficie, e limpar os oxidos q tiña, e menudo xoio q dou..... todo a man q se vexa o xoio. Despois de buffff un par de horas lixando a dolor....... q non me daban pasado tocaba o bonito, pistola e aparexo.........
Seguimos....
Despois de secar......... lixa fina fina, e a pintar q no caso da bici doume mais xoio q no coxe, q o difuminado é xungoooo, e despois a aerografia en gris ten tela, jejeje, pero é o bo de barnizar, q se pode xogar con colores, q todo se tapa........
Ai ta pintadiña sin barniz.
Ai ta pintadiña sin barniz.
Aerografía e barniz
O secar a pintura durante unhas horiñas dille un toqe plata e despois barniz, q brille q brille.........
Re: A PALLEIRA RACING ATACA DE NOVO
Por certo
Vexo por ahi de fondo o vespino amarillo
Cando queiras damoslle un repaso.
O meu ta sen unha roda. A ver cando lla poño
Vexo por ahi de fondo o vespino amarillo
Cando queiras damoslle un repaso.
O meu ta sen unha roda. A ver cando lla poño
Q va, con respecto as bicis madurei, onde qedaron aqeles tempos onde non se lle via na de pintura, era todo pegatas, mima o q pesaban aqeles ferros tuneados.... moito temos andado con elas............
Ostia taba eu pensando o mismo... ovespinolo...jeje, eu o meu teño tapao cun saco... habia que collelos un dia e mandarlle por ahi unhas tumbadas e un pericos.... dios, que tempos !!!!
A montar todo sen q sobren tornillos
Un par de dias de reposo e a montar........ claro tamen habia q pintar as llantas e pullir o aluminio q qedaba a vista........ o resultado..............
IMPRESIONANTE........ e eso q teño q sacarlle unha foto actualizada ca manilla en negro, q son moi porco e en blanco non me rendia............jajaja.
P.D: a pedra q se ve na foto tamen foi feito pola palleira racing, nestes tempos de crisis ai q darlle a todo........... presupuestos sen compromiso jeje :twisted:
IMPRESIONANTE........ e eso q teño q sacarlle unha foto actualizada ca manilla en negro, q son moi porco e en blanco non me rendia............jajaja.
P.D: a pedra q se ve na foto tamen foi feito pola palleira racing, nestes tempos de crisis ai q darlle a todo........... presupuestos sen compromiso jeje :twisted:
QUE FANOMENO !!! pero ti alma candida, pa que arreglaras eso se non sabes como se usa.... non sabes que eso e pa facer ejercicio...sabes o que eso???
o vespino.......
Ese foi o primeiro proyecto integral da palleira racing........ chapa pintura e motor........ a chapa e pintura ta rematado fara cousa de dous anos, pero a mecanica...... ainda se me atraganta algo, e si q voto de menos aqel tempo de andar polo monte sen carne, seguro nin matricula, e librando como se podia da guardia civil......... xa empezei novo a delinqir, jejejeej. haber cando algun alma caritativa me axuda a montarlle o equipo e poñelo a andar........
P.D: o meu vespinolo ten freno de disco dianteiro de serie, brembo serio oro......full equip....
F9 FAST RIDER
P.D: o meu vespinolo ten freno de disco dianteiro de serie, brembo serio oro......full equip....
F9 FAST RIDER
Facer ejercicio????
Tas loco, eu usoa pa dar voltiñas no vran, e pa eso domingos a tarde e con boa compañia, pero de relax.......nada de INDURAINSSSS, q eses morren pronto......
Pa parte mecanica o mellor mecanico que conozo do foro e o Chuchu, un puto manitas de la vida. Fala con el que ijual lle das unha alegria... ode tempo que fara que non lle vota man a un vespino...O meu era un New Look...te cajas.....
Cierto, ainda me acordo daqela derbi 6 marxas q heredara de Toño.......... ai q falar con él q o vespino amarillo ten q volver roer monte.........
Ti estas parvo, tedo a Vctor de Dorelle ahi o lado da casa.
lordnelson- Cantidad de envíos : 171
chi son parvo, pero por ahora sei qen é Victor, non fai falta q especifiqes, jejeej, o malo é atopalo na casa, e despois q teña tempo libre.........
O q acabe co negro poñome co vespinolo
O q acabe co negro poñome co vespinolo
EEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEE
Que de mecanica de vespinos sei onde vai cada arandela
Outra cousa non pero vespino, sulfatadora e similares me los se de memoria
Cando queiras avisa
EEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEE
Que de mecanica de vespinos sei onde vai cada arandela
Outra cousa non pero vespino, sulfatadora e similares me los se de memoria
Cando queiras avisa
tuercas tornillos arandelas ,zapatillas de esparto....
ejemmm.a de seis marchas era..inda e,unha gilera.a derbi heredara de kiko ,a Rieju de camion e o "ferro"de victor.
o mellor nos motores e victor,evidentemente,e telo cerca.eu ajora xa nin tempo teño.
o mellor nos motores e victor,evidentemente,e telo cerca.eu ajora xa nin tempo teño.
Chuchu- Cantidad de envíos : 73