FoRoTeRaPiA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

5 participantes

Página 3 de 3. Precedente  1, 2, 3

Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) - Página 3 Empty Re: ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

Mensaje  Invitado Vie 12 Jun 2009 - 11:21

Temos que crear a "PLATAFORMA DE APOIO A PIROLIÑA MULTONA", pobre rapas... pa que queres moza si o coche che jasta o mismo???

Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) - Página 3 Empty E OUTRA VEZ........... POR PARTIDA DOBLE......

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Jue 6 Ago 2009 - 23:16

Outra vez tou aqi pa reivindicar o abuso q exercen eses fillos de p.........., bueno pobres nais q xa bastante teria con caghar e intentar criar esas personas con cara de porco e memoria de xurelo, vamos q desta volta viñeron detras miña como 7 km, desde o Sol ata matalobos e como non facia ningunha cafrada e lle estaba a chegar o seu limite.......... ZAS...... multas pa todos.

A verdad é q desta volta saleume o doble de caro, pero era pa grabar...... pena....

Primeiro xa me preguntaron onde fixera as reformas, e o decirlle q fora na casa xa se riron de min na cara, MAL EMPEZAMOS.....
Despois xa me dixeron q prendera os leds de diante.......... claro saqeillos fai cousa de 4 meses pq se estropearan, os tipos erre q erre de q pasara por diante deles cos leds prendidos.... un q si o estaba vacilando, o outro a buscar o interruptor pa prendelos......vamos, o final xa lle dixen q desmontaran o q qixeran pa atopar os dichosos leds........, despois de aburrirme segun eles de rirme deles un atontado disfrazado de algen importante fijouse nas rodiñas q lle teño, ala outro motivo de sancion, ainda bueno q fixera un papel con "equivalencias" e cuño da ITV, todo made in P.R., e os tipos qedaron asombrados e decindo ai si esto si ta ben...... pero por favor, menuda banda de borregos, tou pensando en escribir un "proyecto" de homologacion en papel higienico e firmado polo rey, vamos se lle dou eso seguro q me escolta, puta calaña.........
A un deles foille a vista cara os neos, q non se ven pero alumbran, ala q eso tamen era denunciable..... e eu erre q erre q si o objeto q emite a luz non se ve q era legal e el erre q erre q non......... despois o outro como taba moi ocioso fijouse no xenon, ala outro motivo de sancion, e claro unha vez visto o xenon veu a cruz do faro, q o moi gilipollas levantoume unha esquina, e claro outro motivo de sanción.
O momento cumbre foi cando me pideu os papeles do tinte....claro nunca mos pediran e na ITV tampouco e ando sin eles, dixenlle q estaban homologados e q tiñan o cuño por dentro, pero claro como llos puxera eu na casa e non pagara o tanto por cen po instalador a eles non lle gustaba, ala outro motivo de denuncia, foi neste momento cando chegei o KLIMAX e mandeinos tomar polo................. vamos q lle dixen q me multaran polo q qixeran pero rapido q tiña q ir durmir ou algo asi lle soltei, desas xa marcharon po puto alfa con 200 e pico burras e 2 atontaos a facer os seus deberes, joder o progimo......

conclusión multa por xenon, e multa polos cristales tintados, esta última xa me dixeron q presentando a homologación q ma sacan.......... PERO ENTONCES PA Q MA METES SOMAMON, Q NON TODOS TEMOS TANTO TEMPO LIBRE COMA VOS.......
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) - Página 3 Empty Re: ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Jue 6 Ago 2009 - 23:18

Bueno a todo esto, q foi bastante meior do q podia haber sido, pero de todas todas non matei a nadie, pero espero q non poñan un control despois dunha curva, pq ultimamente tou moi baixo de reflejos, e o coche non me frena moi ben, como non teño cartos mais q pa multas..........ando sen pastillas, jajajaja.

P.D., conozo un par deles q son xente normal ainda q se poñan o uniforme, da gusto falar con eles, pero os de oxe parecian dovermans arredor do coche, solo lle faltou poñerse a 4 patas e mexarme as rodas pa marcar territorio.
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) - Página 3 Empty BUSCO INGENIERO ..........

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Jue 6 Ago 2009 - 23:20

Busco ingeniero de non sei q (non sei de q ten q ser) pa facerme un proyecto de homologación do negrito, pq o final vaime sair mais barato homologalo todo q darlle de comer a estes buitres........... asi q xa sabedes, si sabedes de qn o poida facer q se poña en contacto.
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) - Página 3 Empty Re: ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

Mensaje  JASS Vie 7 Ago 2009 - 0:32

Vaia suerte que tes macho.... e o que ten destacar sobre o resto...que van por ti.....
JASS
JASS

Cantidad de envíos : 1488
Edad : 41
Localización : Figueroa de Arriba
Fecha de inscripción : 23/10/2008

http://www.codigo-digital.es

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) - Página 3 Empty Re: ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

Mensaje  CanduchoMan Vie 4 Sep 2009 - 13:30

CanduchoMan
CanduchoMan
Admin

Cantidad de envíos : 865
Localización : Ribadela
Fecha de inscripción : 03/03/2008

http://fototerapia.iespana.es/

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) - Página 3 Empty Re: ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 3 de 3. Precedente  1, 2, 3

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.