FoRoTeRaPiA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

5 participantes

Página 1 de 3. 1, 2, 3  Siguiente

Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Lun 13 Oct 2008 - 13:35

ESTA É UNHA ZONA PA PROTESTAR POLO MALTRATO SUFRIDO POLOS AMANTES DOS "PEROLOS RODANTES" POLAS FORZAS DE SEGURIDAD DO ESTADO (PUTOS VERDES), Q FAN O Q LLE SAEN DOS.................

E NON VAN E DESPOIS DE VIR DETRAS CAS LUCES(ROTATIVAS) COMO SI FOSE UN PELIGROSO DELINCUENTE, PARARONME ( NO MEDIO DE SILLEDA, NON HABERIA OUTRO SITIO MAIS DISCRETO) E MULTANME PQ "SEICA" ESTAN PROHIBIDOS OS CRISTALES TINTADOS DIANTE, ( eu xa o sabia, pero fixenme o ofendido, e voteille a culpa a un instalador de lunas tintadas q neste caso era eu) E AINDA ASI O LECHUGA ESE, NON TUVO PIEDAD DE MIN, E ALA 150 EURAZOS POR UNHA P.... PEGATA, NIN Q MATARA A NADIE. E AINDA POR ENCIMA UN DIA Q IBA DESPACIO E CON TEMPO PARA XEGAR CEDO O XOIO, VAI E CHEGO 20 MINUTOS TARDE, QN ME PAGA A MIN ESO????? JOE,POS O JEFE, QN SINON, JAJAJAJA.

POS ESO Q ESTO E TODO UN TIMO, TEMOS A UN CENTO O MAS DE ATONTAOS Q NON SEI PQ OS VESTIMOS DE VERDE, E SOLTAMOLOS POLAS PISTAS ADIANTE, E CLARO COMO NON TEÑEN Q FACER E ABURRENSE BUSCAN DISTRACCION EN TONTERIAS, CLARO EU COMO VOU PASARLLE A XENTE PORRIBA PQ NON VEXO OU VOU IR PO CARRIL CONTRARIO POLO CONTRAPESO Q FAI O TINTE.........................PODO FACER UN BO ESCHAPAZO. PERO CLARO CANDO VOU SUBINDO O CASTROLOUREIRO DETRAS DUN APARATO DESES SIN CARNE, CUYO PILOTO E UN VELLO Q NON VE UNHA SEÑAL AINDA Q LLE PASE PORRIBA, Q NON TEN CARNÉ, OU Q AS GHOTAS DO COLACAO DA MAÑAN LLE SENTARON MAL E NON SE TEN DE PÉ..... CLARO COMO O TREBELLO ESE CON MOTOR DE CHIMPIN NON TEN OS CRISTALES TINTADOS NON PRODUCE NINGUN PELIGRO NA CARRETERA, E COMO ESTE CASO MILES DELES, PERO CLARO, EU COMO TEÑO OS CRISTALES SUCIOS Q NON SE VE, NON PODO OPINAR.

NADA Q PA SEMANA TAREI AQI PROTESTANDO, PQ O MOCOMAN ESE DIXENLLE Q PO FINDE SACABALLOS, PERO A VERDA É Q ME AMARGA MOITISISISISMO, MAIS Q NA Q TEÑO OS 2 COXES, E CLARO, E UN XOIO, ASI Q PA SEMANA PARARAME OUTRA VEZ, E ALA SACA, OU COMO SE DI AHORA, ZASCA. E SI NON É POR ESO SERÁ POR UN MOSQUITO Q SE ESPIXOU NO FARO E NON DEIXA PASAR A LUZ SUFICIENTE, OU POR UNHA BOSTA Q SE PEGOU OS BAIXOS DO COXE, E NON CUMPLE A ALTURA LIBRE Ó SUELO, .... ETCCCCCCCCCC.

CON ESTO Q ESTIVERON 20 MINUTOS MIRANDO PO COXE, AGAXANDOSE PA VER SI TIÑA DETECTOR DE RADARES, ESCAPE ILEGAL...... SI, E PODIAN MIRAR SE TIÑA INIVIDOR DE FRECUENCIA, E DERRIBA AVION.... E Q SON CORTOS HASTA PA ESO, SI ESTUDIARAN... Q É UN PETROLERO, E PA SALTARME UN RADAR CON EL TEÑO Q IR O REBUFO.......

TOU PENSANDO EN FRIO Q SI ME PAÑAN CO NEGRITO ( MADE IN PALLEIRA RACING) AINDA TARIA ( 5 HORAS DESPOIS) ALI MIRANDO COMO ESCRIBEN ESAS CARTAS DE AMOR CON TARIFA PLANA DE 150 UROS, E DEDICADAS CON UN AUTÓGRAFO ( AINDA SE CREERAN IMPORTANTES), ESO SI, AHORA DANXE COPIA EN CASTELLANO E COPIA EN GALEGO, Q DETALLE, SOLO Q SALEN ALGO CARAS, PERO.........

MARXO........ JAJAJAJA
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Re: ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

Mensaje  Homerrafa Lun 13 Oct 2008 - 13:56

Si te pañan co negro que na documentacion pon que e granate creo que te teiamos que ir buscar o cuartel
Homerrafa
Homerrafa

Cantidad de envíos : 1623
Edad : 43
Localización : Na casa de Ana
Fecha de inscripción : 30/07/2008

http://www.noelares.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Ainda asi algo de razon ten

Mensaje  Homerrafa Lun 13 Oct 2008 - 14:00

Ainda asi, este tunante ou tuneante ten bastante razon

Unha vez parannos a min e a Ana nun control de alcoholemia (conducia ela) e o pañoco dille:
Pañoco: Bebeu algo
Ana: 2 cerbezas
Pañoco: Pois sigan sigan

Non era o caso pero tendo en conta que cando dis un par de copas e por que levas 5 ou 6 ó pañoco en cuestion xa lle vale
Homerrafa
Homerrafa

Cantidad de envíos : 1623
Edad : 43
Localización : Na casa de Ana
Fecha de inscripción : 30/07/2008

http://www.noelares.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Re: ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

Mensaje  Homerrafa Lun 13 Oct 2008 - 14:04

Ou en outra que me manda unha multa a casa que seica iva a 170 no ibiza (que non o dei posto a 170 nin costa abaixo) por unha carretera pola que non pasei na miña vida
Pedin as fotos do radar e resulta que era un renaut 19 blando e eu tiña un ibiza verde. A matricula salia borrosa e os numeros que non se leian ben inventaronos

Pa que despois andemos amodo
Homerrafa
Homerrafa

Cantidad de envíos : 1623
Edad : 43
Localización : Na casa de Ana
Fecha de inscripción : 30/07/2008

http://www.noelares.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Re: ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

Mensaje  Homerrafa Lun 13 Oct 2008 - 14:08

A mais grande foi cando me rompeu o gris
Checan os pañocos, preguntan que pasou e contolle que habia un monte de palla no medio da carretera, que intentei esquivalo .... E un deles dime: Pues yo no lo veo. Xa, si viñeras fai 1 hora cando chamei o 112 fai 1 hora o mellor vialo

Hai que jodesre cos monos estos
Homerrafa
Homerrafa

Cantidad de envíos : 1623
Edad : 43
Localización : Na casa de Ana
Fecha de inscripción : 30/07/2008

http://www.noelares.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty MONOS???

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Lun 13 Oct 2008 - 16:56

Por favor, non insultes os monos, q diante das lechugas son seres superiores.

A primeira multa e anterior a esta foi en Antas de Ulla, vindo de Lugo ( un examen) adiantei un coxe, e 500 metros diante do coche o q rebasara iba na misma dirección un Almera da guardia civil, ( nada de tráfico) a guardia civil a secas,claro como iban a paso de tortuga iban a 80 nunha carretera de 100 ( como o xoio q teñen é ese, o de molestar) pos pilleinos rápido un kilometro aproximadamente, entramos nun limite a 50, e eles seguiron a 80, e claro eu detras, cando me dou conta, sale unha zarpa pola ventanilla mandandome parar............ e eu gustarialle o coxe e qererano ver (falando con Loreto)..........

cando xega o tipiño onda min, empezame a decir q adiantara sen poñer o intermitente e acabara o adiantamento en linea continua, buffff, ai xa retorcin do reves xa me puxen todo borde, e solteille q el entrara nun limite de 50 a 80, q haber como puderon ver eso eles a tanta distancia e polo espello... etc, estiven a punto de pedirlle o ollo de halcon, jajajaja. Pos o tipo marxou po coxe a falar co outro, e claro a facer a carta de amor con dedicatoria, o mais asombroso foi, cando os 5 minutos +- aparece outra patrulla da guardia civil, a secas, e eu berreando con Loreto, q taba presente, "mima tiveron q pedir refuerzos pa omitir unha merda de denuncia, xama o abogado, pero seran inutiles....." e soltando barbaridades un bo rato, pq claro botaron 4 verdes como 20 minutos para escribir unha multa( mais ben rellenar) si a tiveran q escribir terian q ser un par de patrullas mais.... e claro mentres eu berreaba eles miraban de mala maneira e falando entre eles..............

Cando me dan a multa preguntame o moi tonto: -Qeres firmar??? sabes q podes recurrir???

- Seino é vouno facer, e o de firmar casi q paso, xa perdin bastante tempo aqui e teño sono, ala deica.

O final, q solo me meteu por non poñer o intermitencia (cousa q fixen pero como tamen lle teño tintados os intermitentes e o sol pegaba de frente, e eles iban no mismo sentido q eu, claro e q polos espellos vese todo pos non o viron, cousa moi subjetiva, pero), ou como din eles para parecer listos e estudias, non utilizar as señales luminarias para advertir del cambio de carril.............blablabla......... e eu pensando q a G.C. a secas non valian pa nada, solo para ir o TL2 e pafetos facer redadas (estorbar) e non, sirven tamen pa rellenar formularios de denuncias, joe, e q son polipateticos...............ejem........ digo polifacetico deses, q ai q terlle respeto q pa algo son a autoridad, nn¿?.jajaja
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Matizar

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Lun 13 Oct 2008 - 17:10

A todo esto ai q matizar, q teño atopado con verdes moi amables, cos q se podia falar, e ainda xe solucionaban dudas sin escribir despois de falar contigo, ultimo caso diante da de Piño (matalobos) eu co negrito facendo ruido, sen defensas, todos os cristales tintados, franjas nos pilotos dianteiros, etc... todo o ilegal q ta feito....jejeje, e o tipo advirteume de q o escape eran 150, andar sin sistemas de empotramiento ( defensas) 150 euros, etc.... vamos q deixaba ali o sueldo, e iba a seguir andando co coxe fora da lei, pero o final, falamos durante 25 minutos +-, e o tipo era moi tratable, e viase q tiña poucas ganas de traballar, falamos de to, 1º do coxe, despois da familia, e despois da vida ( traballo, estudios....) vamos eu marxei encantado, e el cumpleu o seu traballo, informar e intentar levar polo bo camiño un trasto da carretera, pq si me pon todo o q decia non teria nin pa pintura q gastei nas defensas, q llas puxen a semana siguiente, unha vez q souben q era ilegal andar sen elas. Si xega ser o de oxe, primeiro informabame oralmente, e de seguido con un informe por escrito, dedicado e moi caro.... polo q non lle iba meter as defensas, nin teria pa meter un escape silencioso ( si tivera pensado meterllo jeje) nin pa unha suspension nova, nin pa na, o importante e encher as arcas.......

O q iba, q ai de todo, pero o general e topar con analfabetos q nunca foron nada na vida, e como lle dan poder dun dia pa outro, utilizano pa facerse os importantes, pero:

......Unha cousa é FACERSE, e outra ben diferente é SELO.......
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty BUENISIMO

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Lun 13 Oct 2008 - 17:54

Ubicamonos........ Os bolos (o lado do desguace da estrada) un domingo pola tarde, eu de paseo tipo dominguero, entro na rotonda e salgo direccion silleda, e ali estaban onda o Mundial( a 1 km, q nn sei nin como me vian) dandome o alto, e eu todo asombrado acercandome a 30, tardaría como un minuto en parar, pero o meior foi a conversa:

Pañoco: buenas tardes
Yo: buenos dias
P: estamos realizando un control rutinario
y: rutinario de q?
P: rutinario....
y:si???
P:por favor carné de conducir, permiso de circulación y seguro....

o carné dinllo o seguro tamén, pero o permiso de circulación non estaba seguro do q era, e pregunteille se era o ORAL (inculto de min)e pregunteille: eso é o ORAL????

P: (con cara de porco) ti tes carné???
y: home, telo na man...........
P: pos eso é a documentación e deberialo saber...
Y: (ai xa o atravesei, e claro...) perdon por non saber eso... q burro son...
P: abra o maletero
Y: Teño q poñer o chaleco pa sair a fora???? non vaia ser.
P: non, q tou eu pa advertir da presencia de peatons.
Y: ahh, ta bien....

abrinlle o maletero e xusto tiña todo o da pesca, e asta me mandou abrir o cesto... cerro todo, e volvo po coche.

P: pos esto é un control rutinario para detencion de explosivos e armas (ou algo asi dixera)
y: teño cara de marroqi????
P: (foise pa parte trasera do coxe a mirar pa matricula, e vindo de volta, xamoulle a atencion as rodas, e xa preguntou to borde) e estas rodas???
y: q????
P: q medida son??
Y: 205/45/16, por??
P: e podeas levar???
Y: a ITV sen problemas, son eqivalentes...
P: non sei, vouno ter q consultar...

Ai xa collin un papel q baixei de internet cas eqivalencias, o cal pasou polo paint onde lle coloqei o logo da ITV, e espeteillo nos peteiros, decindolle q mo deran na ITV (mentira, pero colou) pq foi ver o cuño (falso) e xa mexaba pola perneira.... jajaja

P: vale logo, pos pode usted seguir...
Y: (claro eu tiñao atravesao, asi q a facer uso dos tontos, q era o q tocaba, habia q buscar algunha pregunta por inutil q fose, solo por incordiar, e xusto ese dia levaba a PDA no soporte co GPS prendio).... Mira, esto podese levar encendido?? como prohibiran o uso de pantallas de dvd e radios con pantalla mentres se conduce??? claro, por saber....
P:ehhh!!! pois¿? ehhh¿?, pois ahora mismo non lle sei decir, non me dou conta si se pode ou non....
Y: ahhh, ben, e ti eres guardia civil????? (ZASCA)
p: ( todo rallao) siga cando lle dea a salida...
Y: (claro eu taba pletorico, jijiji e cando me dou paso.....) espera q teño q ordenar todo esto ( documentación(permiso de circulación, q aprendin), seguro, papel ilegal da itv, carné.....) vamos q o tiven ali 3 minutos mirando pa min, claro eu con toda a calma do mundo, total q prisa habia, jajajaja)

O malo e q ahora cando o vexo pola estrada mirame retorcido de todo, e con cara de porco (normal)..............
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Re: ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

Mensaje  Homerrafa Lun 13 Oct 2008 - 22:45

A ver, cara de porco teña todos que llo enseñan na academia, enseñanlle a poñer esa cara
Pero asi e todo ti buscalas
Homerrafa
Homerrafa

Cantidad de envíos : 1623
Edad : 43
Localización : Na casa de Ana
Fecha de inscripción : 30/07/2008

http://www.noelares.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Buscalas??

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Lun 13 Oct 2008 - 23:35

Eu non as busco, solo q si me respetan eu respeto, si se rien de min...pos puteo, q pa eso son un cabronazo, jejeje.
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Re: ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

Mensaje  Homerrafa Mar 14 Oct 2008 - 0:00

Oe. o de tie tes carnet?? deberianllo de haber preguntado o conductor de autobus que levaba 10 anos facendo a mesma ruta Valencia (terra d fdps) sanxenso (ou sangengo como din eles) e resulta que solo tina licencia de ciclomotor

A ese pañarono despois de 10 anos

Pa que despois digan que fan o seu traballo
Homerrafa
Homerrafa

Cantidad de envíos : 1623
Edad : 43
Localización : Na casa de Ana
Fecha de inscripción : 30/07/2008

http://www.noelares.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Spain is diferent (Una mujer denuncia a la grúa por secuestro)

Mensaje  Homerrafa Jue 23 Oct 2008 - 19:55

Noticia aportada por quagmire : http://www.laregion.es/noticia/72176/galicia/santiago/teo/denuncia/

Esta claro que esto solo podia pasar en España

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Resize10

Una vecina de la localidad coruñesa de Teo ha presentado una demanda por secuestro contra el servicio municipal de la grúa en Santiago de Compostela, por haber retirado su coche estacionado en una zona de carga y descarga cuando ella se encontraba en el interior del vehículo.
Begoña Alba Domínguez, en el interior de su vehículo, es trasladada al depósito de coches.
Begoña Alba Domínguez, en el interior de su vehículo, es trasladada al depósito de coches.

Los hechos ocurrieron en la mañana del miércoles, cuando Begoña Alba Domínguez aparcó su coche en una céntrica calle del casco urbano de Santiago, en Montero Ríos, para recoger unas gafas en una óptica ubicada en las proximidades, según declaró.

La mujer dejó su vehículo estacionado frente al establecimiento, en una zona no permitida para ello por ser de carga y descarga pero ‘sólo durante unos minutos’, alegó, el tiempo que tardó en recoger sus gafas.

Según su relato, desde la propia tienda pudo ver cómo ‘en seguida’ la grúa se disponía a cargar su coche para llevárselo, por lo que salió del local para tratar de evitarlo y hablar con el agente de policía que había dado la orden de retirada del vehículo.

‘Le pedí por favor que no me dejara sin coche ya que había otros aparcados en doble fila en la misma zona que ya estaban allí cuando yo llegué’, argumentó.

Sin embargo, explicó que el policía se negó y le propuso a cambio pagar el enganche de la grúa para que le devolviesen su vehículo.

Al no disponer de dinero en efectivo, el propio conductor de la grúa le dijo que fuese a un cajero aunque el agente se negó a ello, continuó, y ‘me dijo que firmara la multa y quitara el freno de mano y le dije que no’, apuntó la mujer.

Entonces -prosiguió su relato al ver que el policía entraba en el coche grúa para irse, entró en su vehículo para quitar el freno de mano y, en ese momento, la grúa se puso en marcha y arrancó.

‘Empecé a tocar el claxon y a gritar para advertirles de que estaba ahí dentro y, aunque el policía me vio, hizo el ademán de continuar’, por lo que fue trasladada desde el centro de la ciudad hasta el depósito de la grúa municipal.

Begoña Alba criticó el comportamiento del policía que, aseguró, se negó a mostrarle la placa. Por todo ello, decidió presentar una demanda en los juzgados por lo que consideró ‘un secuestro’
Homerrafa
Homerrafa

Cantidad de envíos : 1623
Edad : 43
Localización : Na casa de Ana
Fecha de inscripción : 30/07/2008

http://www.noelares.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty VIVAMOS COMA GHALLEGHOS

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Vie 24 Oct 2008 - 11:12

AINDA BUE Q EN VEZ DUN COXE NON LLE LEVARON O CARRO DAS VACAS A UN POBRE PATRON...... CAS TORDAS Q SON.

AINDA Q EU OXE NON OS PODO CRITICAR, PQ TROUXEN O GHASOLINA A KURRAR, E TEÑO Q SER BOIÑO, NON VAIA SER Q ME PAREN, PQ SI ME PARAN TEÑO UN PAR DE MULTAS ASEGURADAS, JIJIJI, E DECIR: NOEL OXE NON COBRAS.

certo perdon por escribir en maiuscula, pero acabo de darme conta, asi q xa no cambio
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Onte librei.......

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Lun 27 Oct 2008 - 22:41

Pos eso, q onte (domingo) cando viña pa casa (12.30 +-) pos estaban diante da de Piño ca alcoholemia, pero claro foi verme a min, mais ben o perolo, cos leds recien postos, e o tipiño olvidouse do parato de soplar, e xa tirou mirar o peteiro, e despois de dar 2 voltiñas o coxe, dime, "as luces molestan un pouco, non taran altas??? e eses "neons"???? e claro, eu " Eu vexo ben.........."jejeje, o tipo xa pasou de min, pq claro, con esa tonteria q lle soltei, e puxome a soplar.........q por eso non ai problema, e deixoume marxar, jajaja, safei, eso qere decir, q o dos leds, ou neons como lle xaman eses catetos, non é tan ilegal "por ahora" q todo se sabe............
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Ultima hora

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Mar 18 Nov 2008 - 11:28

O día 15-11-08 pararonme os meus amigos fosforitos as 00:35 (aprox) e o magdaleno (moi amable) despois de preguntarme q eran os leds, qn llos puxera e como, dixome q como empezaban a haber moitos coxes con ese sistema e q seguro q iban a sacar unha ley "cagando leches" (textualmente).......

MORALEJA: q ainda non ta legislado, polo q ando dentro da ley..........URRRRRRRRRRAAAAAAAA. Asi q empezarei a aforrar pa cando salga a ley, jejeje
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Pedido pa Noel

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Mar 18 Nov 2008 - 11:34

******si lees esto traeme 2 neons blancos, si non xa chos pedirei, pa sustitución de leds por neons..... e q si non ando fora da ley non ten chiste, e ademais q xa copiaron moitos os leds na estrada, ai q innovar.....
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Nunca esquivar como moiti frenar

Mensaje  Homerrafa Mar 25 Nov 2008 - 15:05

Hoxe pola mañan, cando viña po traballo, saiamos da limitacion de 50 na anllada (eu amodiño a 50) e adiantame unha tipa. E mais abaixo, no cruce para "sanamede" :P asomaba un toupa que nos veu vir desde o criorta polo menos
Pois o moi fdp esperou a que estiveramos cerquiña pa salir e claro a tipa que me acababa de adiantar asustouse, chantou o freno (ca carretera mollada) e zaska contra a cuneta con tan mala sorte que habia uns tubos dunha entrada e deixou ali os baixos do coche
Eu como teño ABS e ollos na cara (e vin que o toupa se metia) frenei tranquilamente e con distancia de sobra

Moraleja 1: Non esquivar, como moito frenar (pero si non tedes ABS, amodiño que sinon e peor)
Moraleja 2: Si vedes un/unha toupa dun saxo azul marino matricula PO.... asomando dun cruce, coidado con el
Moraleja 3: Si vos sae un toupa dun cruce e sabedes que vos esta vendo vir, non intendedes esquivalo, si podedes frenade amodo, sinon levadeo por diante que asi tamen aprende (que por encioma o/a fdp ni siquiera parou)
Homerrafa
Homerrafa

Cantidad de envíos : 1623
Edad : 43
Localización : Na casa de Ana
Fecha de inscripción : 30/07/2008

http://www.noelares.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Re: ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Mar 25 Nov 2008 - 17:52

Culpa teríaa o xacho, pero por eso ai q ter algo de sentido, q eu non teño ABS (nin falta q fai) mais non ando limpando cunetas, q suele sair algo caro :twisted:

Na carretera moito sentido e coidado, sobre todo cos verdes q tan en todos os laos....
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Re: ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

Mensaje  tralara Sáb 29 Nov 2008 - 20:17

Eu quero denunciar que a un Renaul 4L se lle faga esta desgracia.

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Renaulttras080qg3

tralara

Cantidad de envíos : 61
Localización : Cuspedriños Darriba
Fecha de inscripción : 09/09/2008

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Re: ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

Mensaje  tralara Sáb 29 Nov 2008 - 20:21

E de paso tamén esto. Un "sin carnet" que de alerón leva os percheiros co colexio.

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) 2ujie7r

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) 33xwjlh

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) 23u6j42

tralara

Cantidad de envíos : 61
Localización : Cuspedriños Darriba
Fecha de inscripción : 09/09/2008

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Re: ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Sáb 29 Nov 2008 - 21:11

JEJEJE eu gastando en fibra podendo usar cartón q ta mais barato.... caxissss

Bufff, pero o alternador dese chimpim daralle pa tanta luz???? eso si, ahora pa conducir eso fara falta alomenos carnet de aviador..... menuda joya.
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Asi vai o pais

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Sáb 29 Nov 2008 - 21:23

Pos aquí temos a 4 tordas o q ben sendo 2 parexas de tordas (tamen xamados G.C.) metendome unha "multa" q viron eles a 500m. e no mismo sentido da marxa, e claro como 2 eran poucos (incompetentes) xamaron a outros dous...... seguro q non se poñian de acordo si Pontevedra era con "b" ou "v".....

Toca facer cuentas. (problema)......

4 funcionarios facendo un traballo tardan 30 minutos, o traballo da un beneficio de 70€, ¿ganancia po estado????

Resultado:

-GASTOS
GASTO DE TRANSPORTE (compra coxe, pagar gasoi, gastos do coxe......)
SUELDO DOS 4 PAILAROCOS
VESTIMENTA DOS ANTERIORMENTE CITADOS
....... meior non seguir

-GANANCIAS
ADE+ DOS 70€ Q PERDIN EU NON VEXO NINGUHA OUTRA.....

RESULTADO FINAL: CRISISSSSSSS
ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Atontaossssssssssbv0
ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) W512
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty EJEMPLO A TER EN CONTA

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Sáb 29 Nov 2008 - 21:30

Instantanea tomada na farola, eu claro mal aparcado pa non variar (ai q telos acostumbrados) e dando ejemplo de seguridad vial están os ANGELES DE CHARLY "estacionados" nunha rotonda en doble fila, pero q esto????? jajaaaaaaaaaaa, xa sabedes si eles o fan é pq ta ben feito.....
ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Taraaaaaafd8
ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) W512
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty SEGUIMOS APRENDENDO DOS "POFESIONALES"

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Jue 18 Dic 2008 - 23:40

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Verdesfz0
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty CRISTALES DIANTEIROS TINTADOS???? siguen dando ejemplo

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Vie 19 Dic 2008 - 0:00

BUFFF, eu xuraría q eso estaba prohibido, pero polo visto se lle pos pegatinas de policia o coxe, daxe poderes de visión nocturna ou rayos X, polo q xa podes tintarlle todos os cristales......... pq si nn eu non o entendo.
ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Cristalesba7

Outra posibilidad (desexando a da pegatina) é q o único reqisito pa ser pailaroco (verde, lexugha,....) é q teñas esa supervisión por rayos X pa poder conducir os seus coxes, vamos q non xe faría falta ter nin estudios, nin estar eqilibrado mental (cuerdo),....., si tes visión periferica apuntate a guardia civil.

P.D.: a min ter os cristales dianteiros tintados e carecer de rayos X costoume 150€, se alguen me pode decir onde se poden conseguir.................
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos) Empty Re: ZONA TUNING (Protestas e incidentes cos repolos)

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 1 de 3. 1, 2, 3  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.