Fabricación cabina arenado
2 participantes
Página 1 de 1.
Fabricación cabina arenado
Boas outra vez, despois de terminar a prensa empezei a facer outra cousa que levaba tempo con ganas, unha cabina de arenado, algo "parecido a esto"
A idea e esta, pero con trampilla superior pa poder meter pezas de mais grandes.
Asi que mans a obra.
A estructura lista,ahora facer a caixa, uns poucos remaches por aqui, outros tantos martillazos por ala, jajaja e pa diante.
Durante a semana aer si compro cristal pa facer a tapa superior e asi poder pintar, q asi di moi feo.
A idea e esta, pero con trampilla superior pa poder meter pezas de mais grandes.
Asi que mans a obra.
A estructura lista,ahora facer a caixa, uns poucos remaches por aqui, outros tantos martillazos por ala, jajaja e pa diante.
Durante a semana aer si compro cristal pa facer a tapa superior e asi poder pintar, q asi di moi feo.
Re: Fabricación cabina arenado
Ignorante de la vida:trompeta: , esto é pa limpar pezas con arena, vamos o q se chama granallado de toda a vida, pero a continuación poño algún ejemplo.Homerrafa escribió:Perdona a miña ignorancia pero para que vale?
Limpando oxido a full
e esto limpando restos de pintura, cemento...... etcccc
Re: Fabricación cabina arenado
E ahora a rematar de fabricala, pero con fotos meior, fabricación das mangas cun pantalón vello e guantes de soldar
Ahora q xa ten instalación de aire, luz interior, rodas, tapa acristalada e amortiguador pa q non me caia na cabeza..... empezamos a preparar pa pintura, primeiro unha liada, sacar o vinilo asqueroso, e despois pintar, jajaja
E con estas dou por rematado a fabricación da cabina de arenado, e funciona moi ben, jajajja
Ahora q xa ten instalación de aire, luz interior, rodas, tapa acristalada e amortiguador pa q non me caia na cabeza..... empezamos a preparar pa pintura, primeiro unha liada, sacar o vinilo asqueroso, e despois pintar, jajaja
E con estas dou por rematado a fabricación da cabina de arenado, e funciona moi ben, jajajja
Página 1 de 1.