Pequenos traballos
2 participantes
Página 1 de 1.
Pequenos traballos
Este post e pa cousas pequenas q non vale a pena abrir un pa cada............
Última edición por PiRoLiÑa ChInGoNa el Lun 5 Ago 2013 - 0:44, editado 1 vez
Golf da casa
Este foi un pequeno arreglo do baixo dun dos golf da casa, os bordillos q cada vez son mais altos, pero todos os males sean estes.
O antes...
E o despois
O antes...
E o despois
La flagonetaaaa
Esta foi unha reparación a dalanyo mobil e de paso douselle unha man de pintura as llantas
O golpiño
e o resultado
e estas as llantas
O golpiño
e o resultado
e estas as llantas
corsita
Neste caso era pa pintar as duas defensas, escascarilladas por facer a sua función (aparcar de oido), e reparar un golpe da aleta izquierda, xa de paso douselle un repaso as llantas.
Estado inicial das llantas
E así marcharon
Das defensas e da aleta non teño fotos do antes:llorar: , pero si do despois, jajaja
por suerte teño esta en proceso de pintado
e estas as finales
Estado inicial das llantas
E así marcharon
Das defensas e da aleta non teño fotos do antes:llorar: , pero si do despois, jajaja
por suerte teño esta en proceso de pintado
e estas as finales
recuperacion de llantas s8
Recuperación dunhas llantas q por rascazos empezaban a oxidar o aluminio visto por dentro do barniz e non valia nin a pena labalas, así q lixouse con grano gordo pa quitar a capa de barniz e despois foise dando pasadas de lixa baixando o grano asta P1500, despois desa lixa proceso de pulido e listo
Golpe en puerta y pulido 406
Reparar un pequeño golpe en la puerta trasera de un peugeot 406 y pulido de todo el coche.
Así queda terminado el proceso del golpe, del pulido solo tengo un par de 50/50 para ver la diferencia de pintura inicial y pulida.
Así queda terminado el proceso del golpe, del pulido solo tengo un par de 50/50 para ver la diferencia de pintura inicial y pulida.
Llantas Binno
Bueno, estas llantas estaban ben, un par de rascazos pero nada importante, o problema que tiña e q foran pintadas como minimo 3 veces antes de chegar a min, e a base de non lixar pa pintar a pintura caia solo con miralas, asiq tocou darlle duro a lixa, horas de lixa pa chegar a primeira capa e asta o aluminio pa empezar de 0, de paso tamen se alisou a marca q viña grabada nun dos radios.
Pintado de un golf mk3
Lavado de cara de un golf mk3, reparando chinazos con oxidos del capo, grietas y desconchones en las defensas, y un par de puntos de oxidos en los marcos de las puertas, así como pintar con negro texturado todos los plásticos exteriores.
Re: Pequenos traballos
PiRoLiÑa ChInGoNa escribió:Recuperación dunhas llantas q por rascazos empezaban a oxidar o aluminio visto por dentro do barniz e non valia nin a pena labalas, así q lixouse con grano gordo pa quitar a capa de barniz e despois foise dando pasadas de lixa baixando o grano asta P1500, despois desa lixa proceso de pulido e listo
Que animaliño o do pasat azul
Página 1 de 1.