Restaurando umha moto vella.
3 participantes
Página 1 de 2.
Página 1 de 2. • 1, 2
Restaurando umha moto vella.
Malaguti Runner 125
Parece que agora a Palleira racing lle da tamen as motos.
Última edición por RedBiron el Vie 2 Ago 2013 - 23:58, editado 2 veces
Tobera Admisión malaguti runner 125
Por agora...a cousa vai chunga, xa que o de conseguir a maldita toma de admisión non esta sendo nada fácil. Se alguen sabe onde conseguila que avise.
A peza ven sendo esta:
Estou buscando por Tobera Admisión malaguti runner 125 , e segun fuentes expertas...,parece ser que e o mesmo motor que a Yamaha DT 125.
De calquera das formas non topo nada.
A peza ven sendo esta:
Estou buscando por Tobera Admisión malaguti runner 125 , e segun fuentes expertas...,parece ser que e o mesmo motor que a Yamaha DT 125.
De calquera das formas non topo nada.
Re: Restaurando umha moto vella.
Xa a rumpiches toda, jajaaj, pois de non aparecer teremos q mirar de facela en inox, q qeda moi molona, jajaja.
Ahora empezo eu un pouco, por ahora pouco fixen, a nivel de chapas soldei algunha q taba rajada, saquei todas as pegatas e ai tan esperando a aparexar e pintar, en breve...
Tamen xa adiantei algo o tema dos escapes, lixados e pintados, listos pa volver a moto
Ahora toca lixar un subchasis q trae pa aprobeitar a aparexar e pintar cas chapas, xa iremos actualizando
Ahora empezo eu un pouco, por ahora pouco fixen, a nivel de chapas soldei algunha q taba rajada, saquei todas as pegatas e ai tan esperando a aparexar e pintar, en breve...
Tamen xa adiantei algo o tema dos escapes, lixados e pintados, listos pa volver a moto
Ahora toca lixar un subchasis q trae pa aprobeitar a aparexar e pintar cas chapas, xa iremos actualizando
Anulamos o deposito de aceite
Aproveitando que pasou por ali o mecanico...anulamos o deposito de aceite, e quitamos a bomba de mezcla de aceite, a martir de agora...leva gasolina con mezcla.
Pois logo tocarame a min, jajjaa, oxe acabaronse de preparar os plásticos e deixaronse aparexados listos para pintar, asi como deposito, llantas, espellos e a estructura traseira.
Ahora qeda lixa fina, pintura final e despois poñerse co motor e chasis...., xa qeda moito menos:jeeje:
Ahora qeda lixa fina, pintura final e despois poñerse co motor e chasis...., xa qeda moito menos:jeeje:
Homerrafa escribió:Oe. Como se lixan as llantas con esos radios?
A man e amodiño?
e con coidado de non qedar sin uñas, jajaja, si me qeres vir axudar mañan a darlle o último lixado deixote.
Homerrafa escribió:MMmmm paso.
temos que tintatar o de Ana.
¿Cando?
Este finde toca montar esta moto, asi q aer si po próximo
Carenados, deposito, espellos..... pintado
Eña q empeza a tomar color esto, xa ta pintado os carenados, deposito, espellos, llantas (Falta o aro dorado), Subestructura..... FOTOOOOSSSS
Ahora solo falta o dorado das llantas, chasis, motor manillar e horquillas e lista pa montar:homer:
Ahora solo falta o dorado das llantas, chasis, motor manillar e horquillas e lista pa montar:homer:
Esta de camiño....el halcon callejero.
jajajaja.
Creo que esa moto non brillou tanto nin de nova.
jajajaja.
Creo que esa moto non brillou tanto nin de nova.
Avances
Eña q esto ta chegando o fin, oxe rematei de pintar as llantas tal que así.
Tamen lle tocou o freno de tambor
e o chasis, motor, manillar e horquillas xa qedaron listos
Cas rodas colocadas no seu sitio, xa empeza a parecer unha moto outra vez
E o subchasis no seu sitio.
Eña q ahora si q se empeza a ver o traballo feito
Tamen lle tocou o freno de tambor
e o chasis, motor, manillar e horquillas xa qedaron listos
Cas rodas colocadas no seu sitio, xa empeza a parecer unha moto outra vez
E o subchasis no seu sitio.
Eña q ahora si q se empeza a ver o traballo feito
Esto avanza rapidamente.
A ver si aparece esta semana a toma deadmision....e sabado montaos.
A ver si aparece esta semana a toma deadmision....e sabado montaos.
Probando pezas pa ver resultado
Ai van unhas fotos de premontaje pa ver como qedará a moto, asta que se monte definitivamente o sabado, a min gustame:jeeje: , aer q opinades vos.
Pegatiniñas as xustas e necesarias....... non me seas tuneiro, jajajaCanduchoMan escribió:Redios!!! , como brilla!!!
Unhas pegatiniñas...ecomanova.
como lo sabesCanduchoMan escribió:Seguro que algunha roja xa ten....jejeje
Listo para ITV
Quen me iba decir a min...que iba encontrar a tulipa do intermiente na de Motos Marque.
Página 1 de 2. • 1, 2
Página 1 de 2.