FoRoTeRaPiA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS

3 participantes

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ir abajo

DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS - Página 2 Empty Re: DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS

Mensaje  PiRoLiÑa ChInGoNa Lun 27 Jun 2011 - 20:21

eso eso, vai poñendo......
PiRoLiÑa ChInGoNa
PiRoLiÑa ChInGoNa
Admin

Cantidad de envíos : 978
Edad : 39
Localización : Palleira racing
Fecha de inscripción : 29/07/2008

http://www.palleiraracing.com

Volver arriba Ir abajo

DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS - Página 2 Empty COMO LAVAR O COCHE

Mensaje  JASS Jue 30 Jun 2011 - 23:10

Bueno pois vamos ir empezando. Pa comezar vouvos enseñar o algun do material que teño pa facer estas cositas:

DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS - Página 2 CIMG1639

Sobre todo o que fai falta son moitas toallas de microfibra. Porque?? porque son as que mellor limpian.

Que hay hay pois un pouco de todo. A vista hay:
- JetSeal 109 de Chemical Guys que es un sellante que utilizo para as llantas para que selle os poros da llanta e non permita que se adhiera a suciedade e que sea mais facil de limpiar.
- O botelliña violeta e de o primeiro champu que comprei. E de Dodo Juice e cheira de puta madre, da gusto lavar o coche con el pero dura moi pouco porque e pequeno.
- O spray rojo que esta de canto e un spray de detail que en principio e para limpiar pequenas manchas sen ter que lavar o coche enteiro (Cagadas de paloma ou parecido) e leva cera incorporada. Ainda non o empecei a utilizar.
- No bote de spray grande con un liquido azul teño un APC (All Pourpose Cleaner - limpiador para moitas cousas, dependendo do que o rebaixes) de Einzett. Hay teño a unha proporcion de 1:20 para limpiar os interiores do coche.
- A garrafa do lado e o champu que tou utilizando ahora. Xa o vedes despois.

Seguimos... Que fai falta para lavar o coche:

DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS - Página 2 CIMG1641

- 2 caldeiros: un para tera auga co champu e outro con solo auga. Despois explico o porque.
- Champu: Canto mais grnade mellor porque e o que mais usamos. Neste caso e o Meguiars Shampu Plus e botolle 6 tapons para 10 litros que e do que e o caldeiro. A dosificacion sacoa dunha lista que teño de moitos productos que saquei de internete:

DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS - Página 2 CIMG1640

Despois a parte e recomendable ter unha maquina a presion que no meu caso teño esta:

DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS - Página 2 CIMG1642

Como podedes ver o lado hay unha Foam Lance kit (con Snow Foam 5L) que e para darlle o coche un baño de espuma antes de lavalo para que a propia espuma lle saque a suciedade mais gorda.

O coche non se lava con un cepillo calquera senon con un GUANTE DE PURA LANA MERINA CON DEDO que e este:

DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS - Página 2 CIMG1651

Mellor con dedo porque e mellor de levar e de agarrar. A forma de lavar e mollar o guante no caldeiro con auga e xabon, limpiar no coche e despois lavalo no caldeiro con auga sola para sacarlle a suciedade. Despois volvese a meter no caldeiro con champu e volvese a aplicar. Din que se faga de todalas veces pero eu solo o fago cando o coche esta moi sucio ou cando limpio zonas mais sucias, senon cada 2 ou 3 molladas no de champu:

DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS - Página 2 CIMG1652

Bueno, pasamos o tema. Como tiña o coche de sucio:

DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS - Página 2 CIMG1643

DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS - Página 2 CIMG1644

DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS - Página 2 CIMG1645

DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS - Página 2 CIMG1646

DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS - Página 2 CIMG1647

O primeiro e sacar os mosquitos co APC pero rebaixado a 1:5. Eu fixeno de ultimo porque se me olvidou pero sempre e mellor facelo antes que nada e en seco. Podedes ver os productos que utilizo:

DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS - Página 2 CIMG1658

Un e o APC EINSZETT BLITZ CONCENTRADO mais un
ENVASE 947 ML e a PISTOLA MULTIUSO.

Mirade como quedaron as llantas solo con darlle con auga ca maquina a presion e ca lanza de lavar non ca de limpiar a pedra. Non se lle pode dar o coche nunca con moita presion nin de moi cerca.

DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS - Página 2 CIMG1648

Pois eu primeiro doulle unha pasada ca maquina a presion para sacarlle os lixos mais grandes e despois doulle un baño de espuma que lle chaman un prelavado. Podedes ver no video como queda o coche tan pronto se aplica:



Esto deixase que a espuma decorra polo coche durante uns minutos para darlle tempo a ablandar a suciedade e mais a arrastrala.

Despois pasamo a lavalo coche co metodo dos dous caldeiros tal e como vos dixen antes. O mellor e aplicar por partes como normalmente e ir aclarando para que o champu non se seque e deixe marcas. Primeiro os techos capo e lunas, despois laterales e frontal e traseira.

Din que e mellor limpiar as zonas mais sucias antes pero eu prefiro deixalas para o ultimo para que se o champu ten algo de suciedade non manche nin ralle as zonas mais limpias e visibles do coche, e ademais asi utilizo o champu ultimo que pode ter algo de suciedade para lavar as llantas que son menos delicadas.

Se o coche ta ben limpio notase tan pronto lle sacamos o xabon por como resbalan as gotas de auga pola chapa e non se xuntan. Podedelo ver neste cideo:



Para lavar as llantas vamos a utilizar varios accesorios que vedes a continuacion:

DETAILING - DETALLADO DE VEHICULOS - Página 2 CIMG1653

- Cepillo para lavar a zona interna e entre os paos da llanta DAYTONA SPEED BRUSH
- Cepillo para limpiar os neumaticos SCRUB BRUSH. Non e o mesmo que o meu pero e para o mismo.
- CEPILLO DE LLANTAS Y DETALLE para limpiar os buratos dos tornillos, da redor da valvula de aire e calquer outra cousa parecida po que valga.
- Guante de lavado en microfibra con dedo mellor con dedo para lavar mellor os paos das llantas. Ademais o ser de microfibra recolle mellor a suciedade e o ferodo.

A dorma de lavalo e primeiro co cepillo o interior das llantas, despois tornillos e valvula co cepillo pequeno e por ultimo co guante damoslle a todalas llantas. Podedes velo no seguinte video:



Se as llantas estan moi sucias hay que utilizar outros productos que despegan alquitranes e derodo que se queda pegado. Tamen hay un novo produto para despegar as pequenas partes metalicas que se adhieren as llantas. Teño que compralo e despois explicareivos como vai. Tamen ei de limpiar outras llantas mais sucias e veremos como traballan esos outros productos.

Para secar o coche hai varios metodos.

- Secado por hilo de agua: Con solo pasarlle un pequeno chorro de auga pola chapa a auga caeria co chorro. Seria como se ve no video solo que eu non teño o coche recien encerado nin tan super coidado para que salga:



- Secado por arrastre: Pousase a toalla de secado no coche e arrastrase e xa queda seco. Seria asi:





- Secado por posado: Pousase a toalla encima da auga e asentase cas mans e despois simplemente se retira. Seria asi:



Creo que con esto tendes pa un pouco. Ei de completar algun enlace de algun producto que me falta pero xa vai ben por hoxe.

Mañan poreibos algunhas fotos de como quedou o coche.

PODEDES VER TODALAS FOTOS NA GALERIA DE PICASSA

Espero os vosos comentarios que espero que sean moitos porque choio esto dou que nin dios !!!
JASS
JASS

Cantidad de envíos : 1488
Edad : 41
Localización : Figueroa de Arriba
Fecha de inscripción : 23/10/2008

http://www.codigo-digital.es

Volver arriba Ir abajo

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.